تماشا کنید: تجربه مجازی بلندترین، طولانی‌ترین و سریع‌ترین ترن هوایی در جهان!

اگر در حال غذا خوردن هستید شاید بهتر باشد اندکی دست نگه‌داشته و ویدئوی این ترن هوایی به نام Valravn را ببینید، چراکه اگر اندکی حساس باشید احتمال دارد حال بدی پیدا کنید.

0

Valravn که قرار است در پارک آمریکایی Cedar Point باز شود بلندترین، سریع‌ترین و طولانی‌ترین ترن هوایی تا به امروز است. 68 متر ارتفاع دارد و به سرعت 120 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بهتر است فراموش نکنیم که مسافران را با زاویه 90 درجه‌ای به سمت زمین خواهد برد. به همین علت شاید بتوانیم آن را «ترن انداختن» یا حتی «ترن استفراغ» بنامیم.

اگر ویدئوی گرفته‌شده در این ترن به اندازه کافی برایتان ترسناک نیست، می‌توانید اپلیکیشن واقعیت مجازی که سال گذشته برای این ترن ساخته شد را از اپ‌استور اپل یا گوگل‌پلی دانلود کرده و به کمک یک هدست VR از آن لذت ببرید. گذشته از این‌ها آیا می‌دانید این میزان از نیروی گرانش چه بلایی بر سر اندام‌های داخلی شما می‌آورد؟ به‌جای تحمل عذاب لطفا ویدئو را ببینید!

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.