اپلیکیشن شماره‌گیر (Dialer) گوگل برای گوشی‌های نکسوس حالا در گوشی‌های غیرنکسوس هم کار می‌کند

گوشی‌های هوشمند قادر به انجام کارهای زیادی هستند. می‌توانند در اینترنت به جست‌وجو بپردازند، بازی اجرا کنند، پیام کوتاه بفرستند، با شبکه‌های اجتماعی کار کنند، تصاویر هیجان‌انگیز با فیلترهای پویا بگیرند، جزئیات ورزش کاربر خود را ثبت کنند و البته تماس بگیرند. بله در سال 2016 این دستگاه‌های دیجیتالی می‌توانند کارهای بسیار بیشتری (به‌علاوه VoIP) انجام دهند که دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که حقیقتاً به برقراری تماس‌های غیرضروری بپردازد؛ و البته برای افرادی که هنوز به‌صورت معمول تماس می‌گیرد، گزینه خاص و جدیدی برای انتخاب کردن آماده‌شده است.

0

شماره‌گیر اصلی گوگل تقریباً از ابتدای پیدایش اندروید وجود داشته است، اما تا الان محدود به دستگاه‌های نکسوس بود. حالا شرایط تغییر کرده است، حالا می‌توان از این برنامه در محصولات متفاوتی نظیر Samsung Galaxy S7، LG G5، HTC 10، OnePlus One، Moto X Pure و غیره، استفاده کرد.

با آپدیت به نسخه 2.05 می‌توان نسخه شماره‌گیر گوگل را در بیشتر گوشی‌های دیگر نیز نصب کرد. این آپدیت تنها چند هفته پیش عرضه شد، اما به نظر می‌رسد که مردم هنوز آن را فقط می‌بینند، چه‌بهتر که دقیق‌تر به آن توجه کنند.

با نصب این برنامه، کاربران به دسته‌ای از قابلیت‌های هوشمند نظیر مسدود کردن تماس‌ها، شماره‌گیری بصری سریع، کالر آیدی هوشمند، پیغام صوتی بصری و قابلیت جست‌وجو برای مکان‌های عمومی نزدیک از طریق نوار جست‌وجو دسترسی خواهند داشت. این آپدیت نسبت به شماره‌گیرهای ساده‌تر و استانداردتری که شرکت‌ها در گوشی‌های هوشمند خود تعبیه می‌کنند، تغییر یا به‌روزرسانی خوشایندی است.

توجه کنید که ممکن است این شماره‌گیر با تمام مدل‌های قدیمی‌تر کار نکند. برای کاربرانی که از اندروید مارشملو در گوشی خود استفاده می‌کنند، برای اینکه بتوان تمام قابلیت‌های برنامه را به کار گرفت باید به آن اجازه دسترسی به لیست مخاطبین دستگاه و تاریخچه تماس را داد. بهتر است دسترسی به مکان گوشی را فراموش نکنیم زیرا به این سیستم تنظیمات جدید امنیتی که بتوان هر قسمت از آن را تغییر داد اضافه شده است.

می‌توانید شماره‌گیر گوگل را از پلی‌استور دانلود کنید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.