آپدیت اندروید 6.0.1 گلکسی نوت 4 قابلیت یادداشت‌برداری روی صفحه نمایش خاموش را به آن افزوده است

سامسونگ پرچمدار خوش قد و بالای دو سال گذشته خود را فراموش نکرد و حدود یک ماه پیش بود که شاهد آپیدت گلکسی نوت ۴ به اندروید مارشملو بودیم، در این آپدیت جدید قابلیت یادداشت برداری بروی صفحه‌نمایش خاموش به گلکسی نوت ۴ افزوده شده است.

7

آپدیت اندروید 6.0.1 برای گلکسی نوت 4 امکانات نسخه جدید اندروید را به ارمغان آورد؛ به همراه این امکانات ویژه، سامسونگ دستی هم به رابط کاربری تاچ‌ویز گلکسی نوت ۴ کشیده است و به این ترتیب شاهد قابلیت نوشتن بر روی صفحه‌ خاموش گوشی هستیم، لازم به ذکر است که این ویژگی تاکنون به صورت انحصاری برای گلکسی نوت 5 منتشر شده بود.

note 4 Screen write 1
با این حساب کاربران گلکسی نوت ۴ از این پس قادر هستند قلم اِس پِِن استایلوس این گوشی را از محفظه آن خارج کرده و بدون روشن کردن صفحه‌نمایش شروع به نوشتن کنند. پس از اتمام فرآیند نوشتن نیز کاربر به راحتی‌ می‌تواند متن خود را ذخیره یا از آن صرف نظر کند.

همان‌گونه که اشاره شده بود تاکنون تنها کاربران گلکسی نوت ۵ از این ویژگی بهره می‌بردند اما از این پس کاربران گلکسی نوت ۴ هم برای دسترسی به امکان نوشتن با قلم بر روی صفحه‌نمایش خاموش، کافیست تا گوشی خود را به جدیدترین آپدیت منتشر شده به‌روز کنند.  لازم به ذکر است که پس از آپدیت باید این ویژگی به صورت پیش فرض فعال باشد؛ اما اگر به هر دلیل غیر فعال بود کافی است تا طبق تصاویر عمل کنید.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. اتی می‌گوید

    سلام ببخشید حدوده یکسال دیگه برنامه کنترل تلوزیون تو گوشی نوت فور من کلر نمیکنه دلیلش رو میدونید وباید چیکلر کنم؟؟؟

  2. roYa می‌گوید

    سلام
    چطور برنامه قلم نوت ۴ رو دانلود کنم؟

  3. علی می‌گوید

    سلام
    خدا قوت . نسجه 6 اندروید روی گوشی من ( نوت 4 ) نصب نمیشه .
    چطور میتونم نصبش کنم؟
    آپ دیت نشده؟

  4. بابک می‌گوید

    وقتی قلم را خارج میکردم واسط های کاربری اتوماتیک ور دسترس قرار میگرفت که پس از آپدیت دیگر این رابط ها که مربوط به یاداشت و … بود در دسترس نیست

    1. امیرحسین می‌گوید

      داخل تنظیمات اس پن میتونید فعالش کنید

  5. mahi می‌گوید

    با سلام…ببخشید میخواستم بپرسم من اندرویدمو به اندروید 6.0.1 ارتقا دادم اما ویژگی چند پنجره بودن انگار دیگه نیست؟؟؟و چند ویژگی دیگه مثل دکمه بازگشتو ک میزدم منو بصورت ستون برام باز می شد؟؟؟!!!!میخواستم بپرسم راهی نیست تا دوباره از این ویژگی ها بتونم تو گوشی نوت 4 استفاده کنم؟

  6. mehdi.shahpari می‌گوید

    تا این تاریخ که ما نتوانسته ایم این اندروید6 مارشاملو را از طریق شبکه دریافت کنیم