شایعه: سامسونگ در سال 2017 پنج گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی خواهد کرد

اگر گلکسی نوت 7 اج سامسونگ را هم حساب کنیم در حال حاضر این شرکت با پرچمداران مختلفی به مصاف رقبا رفته است؛ اما از قرار معلوم سامسونگ به این تعداد پرچم‌دار راضی نیست و شایع شده که در سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی ۵ گوشی پرچمدار از جانب سامسونگ خواهیم بود.

0

گلکسی اس به عنوان پرچمدار سامسونگ در سال ۸۹ روانه بازار شد، سامسونگ این پرچمدار خود را تنها نگذاشت و یک سال بعد گلکسی نوت را نیز به عنوان پرچمدار دیگر خود معرفی کرد، سال پیش نیز گلکسی اس 6 اج به جوخه پرچمداران سامسونگ اضافه شد. ناگفته نماند که گلکسی اس 6 اج پلاس نیز گوشی تراز اولی بود که پرچمداران سامسونگ را همراهی می‌کرد، به این ترتیب در سال گذشته سامسونگ عملا 4 گوشی پرچمدار معرفی کرده است. در این بین شایعاتی در چین دست به دست می‌شود که از عزم سامسونگ برای عرضه 5 گوشی پرچمدار در سال آینده خبر می‌دهد.

بر اساس اخباری که منتشر شده است، سامسونگ امسال گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج را در کنار گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 7 اج روانه بازار می‌کند. گفته می‌شود پرچمدار پنجم سامسونگ در حال حاضر با نام گلکسی ایکس شناسایی می‌شود، البته بدون شک این نام اسم رمز داخلی این گوشی است و به احتمال زیاد در زمان معرفی با نام دیگری روانه کارزار گوشی‌های همراه هوشمند خواهد شد.

گوشی‌های سری گلکسی اس برای مشتریان آشنا هستند، سری گلکسی اس اج هم توانسته در این یکی دو سال عرضه، جای خود را در بازار محکم کند؛ اما گلکسی نوت اج گوشی است که آنچنان که باید و شاید از جانب خریداران مورد استقبال قرار نگرفته است. با این حساب با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ سراغ داریم احتمال می‌رود پنجمین گوشی پرچمدار این شرکت از ظاهر و طراحی کاملا متفاوتی برخوردار باشد.

از طرف دیگر مدتی است شایعاتی در خصوص عزم سامسونگ برای ساخت گوشی با صفحه‌نمایش تا شدنی به گوش می‌رسد و چه بسا که این گوشی همان پرچمدار پنجم سامسونگ در سال آینده باشد. در حال حاضر مراحل ساخت این گوشی در سامسونگ تحت عنوان Project Valley پیگیری می‌شود و ممکن است گلکسی ایکس با صفحه‌نمایش تا شو و امکانات سخت‌افزاری چشمگیر در سال آینده چشم طرفداران گوشی‌های پرچمدار گلکسی را روشن کند.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که فرایند ساخت گوشی پرچمدار به این آسانی‌ها هم نیست و در حال حاضر حتی گمانه‌ زنی برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ اج که رونمایی آنها نزدیک‌تر به نظر می‌رسد نیز کار سخت و دشواری است. تنها چیزی که در خصوص پرچمداران بعدی سامسونگ محتمل به نظر می‌رسد استفاده از صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ در گلکسی اس 8 و اس 8 اج است.

در این بین گفته می‌شود که گلکسی رمزآلود اس ایکس نیز به صفحه‌نمایشی با کیفیت 4K با فناوری الماس PenTilen Sub-pixel مجهز خواهد بود. این صفحه‌نمایش گلکسی اس ایکس را به گوشی بسیار مناسبی برای استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل می‌کند؛ در این بین تنها این سوال باقی می‌مانند که صفحه‌نمایش تاشو این گوشی به چه صورت در هدست‌های مجازی قرار خواهد گرفت.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.