شایعه: صفحه نمایش تاشو گوشی هوشمند Galaxy X سامسونگ با کیفیت 4K خواهد بود

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش خبری را با شما همراهان فارنت در میان گذاشتیم که بیان می‌کرد سامسونگ گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو خود را زمستان امسال رونمایی خواهد کرد. در همین راستا امروز نیز منابع وابسته به این شرکت کره‌ای تائید کرده‌اند که این محصول به پنلی تاشو با رزولوشن 4K مجهز خواهد شد.

0

سامسونگ تجربه خوبی از عرضه گوشی با صفحه‌نمایش خمیده دارد و همین امر ممکن است باعث شده باشد این شرکت فکر کند گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو نیز از جانب کاربران با استقبال زیادی روبرو خواهد شد.

در همین رابطه گزارش جدید منتشر شده توسط منابع نزدیک به شرکت کره‌ای تصریح می‌کند که گوشی مذکور یکی از پرچم‌داران گلکسی  S8, ، گلکسی S8 اج, گلکسی نوت 7 و یا گلکسی نوت 7 اج خواهند بود. البته در این بین منبعی نیز مدعی گردیده که سامسونگ سری گوشی‌های تاشو خود را قرار است با پیشوند گلکسی X راهی بازار نماید.

سامسونگ از قبل اعلام کرده است که نسخه‌های لبه خمیده دو گوشی پرچم‌دار گلکسی S8  و گلکسی نوت 7 صفحه‌نمایش QHD Super AMOLED با آرایش پیکسلی RGB خواهند داشت، با این حال شایعات جدید حاکی از آن است که گوشی سامسونگ گلکسی X به نمایشگری با رزولوشن 4K با آرایش پیکسلی PenTile مجهز خواهد شد.

این منبع کره‌ای همچنین فاش می‌کند که سامسونگ تا پایان سال جاری تولید تجاری نمایشگرهای تاشو را آغاز می‌کند و این محصولات تا اوایل سال آینده در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. البته ناگفته نماند که در این بین شنیده می‌شود ال‌جی نیز در سال 2017 گوشی‌هایی با قابلیت خم شونده به بازار عرضه می‌کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.