ZTE پرچمدار بعدی خود با نام Axon 7 را در ششم خرداد ماه رونمایی خواهد کرد

اگرچه تا پیش از این انتظار می‌رفت ZTE در آینده‌ای نزدیک از پرچم‌داری با نام Axon 2 رونمایی کند، با این حال دعوت‌نامه‌های ارسالی توسط این شرکت چینی برملا می‌کنند که در تاریخ ششم خردادماه سرانجام گوشی مذکور با نام Axon 7 معرفی خواهد شد.

0

همان‌طور که پیش‌تر نیز با شما همراهان فارنت در میان گذاشتیم، ZTE  در نظر دارد در بازار ایالات‌متحده وجه دیگری از یک شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند چینی را به نمایش گذارد از این رو آمار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خود را کاهش خواهد داد و بیشتر بر روی محصولات بالا رده تمرکز می‌کند.

در همین رابطه ماه گذشته از پرچم‌داری تحت عنوان Axon رونمایی کرد این در حالی است که به نظر می‌رسد ششم خردادماه نیز بالا رده دیگری را با نام Axon 7 معرفی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با قابلیت‌های این محصول به بیرون درز کرده که در مجموع نشان می‌دهد ZTE گوشی Axon 7 را در جهت تقابل مستقیم با آیفون 7 و گلکسی اس 7 راهی بازار خواهد کرد.

در هر حال بر روی دعوت‌نامه‌های ارسالی از سوی این شرکت عبارت “به صدای قدرت گوشی فرا دهید” درج شده که می‌تواند به معنای استفاده از سیستم صدای خروجی باکیفیت در Axon 7 باشد و هم اینکه اشاره‌ای غیر مستقیم به قدرت سخت‌افزاری آن شده است.

طبق گفته منابع نزدیک به ZTE، این شرکت چینی به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد صفحه‌نمایش Axon 7 را به فناوری فورس‌تاچ مجهز کرده است. قابلیت مذکور به کاربر این امکان را می‌دهد که در برابر میزان فشار وارده بر صفحه‌نمایش، عملکردهای متفاوتی را تنظیم نماید. به بیانی ساده‌تر، اگر هنگام لمس کردن صفحه‌نمایش دستگاه خود فشاری بیش از حد معمول وارد نمایید، قابلیت‌های متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت که در غیر آن صورت امکان دسترسی به آن‌ها را نخواهید داشت.

از جمله مشخصات احتمالی پرچم‌دار بعدی ZTE می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 20 و 8 مگا پیکسلی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.