هواوی از دستبند تندرستی Honor Band A1 رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید هواوی سال گذشته اولین نسل از ساعت هوشمند خود را با طراحی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز راهی بازار نمود. در همین راستا نیز ساعاتی پیش دستبند تندرستی Honor Band A1 با الهام گرفتن از همان سبک طراحی از سوی شرکت چینی معرفی گردید.

0

به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد ساعت‌های هوشمند خود را با برند اصلی و گجت‌های تندرستی را تحت برند Honor راهی بازار نماید. البته این نوع نام‌گذاری می‌تواند از بخش گوشی‌های همراه این شرکت الگوبرداری شده باشد زیرا اغلب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه هواوی تحت برند محبوب Honor عرضه می‌شوند.

در هر حال آن‌طور که به نظر می‌رسد دستبند تندرستی Honor Band A1 صرفاً وظیفه کنترل سلامت افراد را برعهده خواهد داشت و از تعبیه قابلیت‌های اضافی در آن خبری نیست. این گجت قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی و آیفون را دارا بوده و می‌تواند لحظه‌به‌لحظه وضعیت فیزیکی بدن افراد را همچون تعداد قدم‌های برداشته در طول روز و یا میزان کالری سوزانده شده را به برنامه کنترل‌کننده ارسال نماید.

huawei-honor-band-a1-2-640x379

علاوه بر این بر روی بند دستبند سلامتی جدید هواوی یک سنسور  UV تعبیه گردیده که می‌تواند شمارا در انتخاب یک کرم ضد آفتاب با توجه به موقعیتی که در آن حضور دارید یاری رساند. البته به دلیل نداشتن نمایشگر، انتظار نمایش اعلانیه‌های گوشی متصل شده در این محصول را نداشته باشید با این حال  Honor Band A1 می‌تواند کاربر را در هنگام دریافت تماس و پیام با چشمک زدن یک لامپ LED کوچک مطلع نماید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با احتمال عرضه این محصول در خاک ایالات‌متحده در دست نیست، با این حال Honor Band A1 از فردا با قیمت 15 دلاری برای مدل بند پلاستیکی و 30 دلاری برای مدل چرمی در چین قابل سفارش خواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.