تماشا کنید: گوگل چگونه ایمنی Android Auto را آزمایش می‌کند؟

یک ویدئوی جدید در سری ویدئوهای Nat and Lo از گوگل منتشرشده که به بررسی Android Auto در آزمایشگاه تحقیقات این شرکت می‌پردازد. Android Auto به کاربران اجازه کار بر گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید (نسخه 5.0 آب‌نبات‌چوبی و بالاتر) از طریق صفحه‌نمایش جلوی داشبورد را می‌دهد.

0

این ویدئو نشان می‌دهد که گوگل چگونه به آزمایش افرادی که در خودروهای شبیه‌سازی‌شده از این قابلیت استفاده می‌کنند، می‌پردازد. به کمک حسگر چشمی خاص، گوگل بررسی می‌کند که آیا استفاده از Android Auto باعث حواس‌پرتی‌های بصری، شناختی و یا ایجاد مشکل در حرکت دست‌ها می‌شود یا خیر. هرزمانی که راننده حتی برای چند ثانیه به مسیر رو به روی خود نگاه نکند، ممکن است حادثه‌ای رخ دهد؛ پس گوگل می‌خواهد از بی‌خطر بودن استفاده از Android Auto در هنگام رانندگی مطمئن شود.

همچنین این ویدئو نشان می‌دهد که گوگل چگونه به آزمایش Android Auto با ماشین‌های واقعی و در جاده‌های باز می‌پردازد. تا الآن Android Auto برای بیش از 100 مدل خودرو آماده شده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.