تخریب یک مجسمه تاریخی ۱۲۶ ساله توسط یک جوان ۲۴ ساله در هنگام گرفتن عکس سلفی!

یک بار دیگر عکس‌های سلفی کار دست عکاسان داد، باخبر شدیم جوان ۲۴ ساله‌ای اهل پرتغال در حین گرفتن عکس سلفی دست گل به آب داد و مجسمه تاریخی Dom Sebastiao با قیمت ۱۲۶ سال را نابود کرده است. سالیان سال است که این مجسمه در ایستگاه قطار لیسبون پرتغال قرار دارد.

0

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده ظاهرا خلاقیت این جوان پرتغالی گل می‌کند و برای عکس‌ سلفی گرفتن با این مجسمه قدیمی از آن بالا می رود تا به همراه مجسمه عکس سلفی زیبایی بگیرد.اینجاست که از بخت بد روزگار این جوان کنترلش را از دست می‌دهد و باعث می‌شود مجسمه به زمین برخورد کرده و نیست و نابود شود. بد نیست بدانید این مجسمه زیبا که سالیان سال در این ایستگاه قطار خودنمایی می‌کرده قبل از حادثه به این شکل بوده است:

selfie statue damage
شوربختانه پس از حادثه نیز همان‌گونه که در عکس پایین مشاهده می‌شود چیزی از این مجسمه قدیمی باقی نمانده است:

selfie statue damage1
ناگفته نماند که این جوان ۲۴ ساله پس از اینکه مجسمه مذکور را با خاک یکسان کرد، فرار را بر قرار ترجیح داد اما مقامات امنیتی حاضر در ایستگاه وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند. دست آخر هم مشخص نشد که این جوان موفق به گرفتن عکس سلفی دلخواه خود با مجسمه شده یا اینکه قبل از گرفتن عکس مجسمه سرنگون شده است. در پایان باید گفت داستان صدمه‌های مالی و جانی که عکس‌های سلفی به بار می‌آورند تمامی ندارد؛ اما این حادثه اخیر با توجه به خرابی این مجسمه قدیمی واقعا تاسف برانگیز است.

petapixel.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.