آیا این تصاویر وان پلاس 3 را به تصویر کشیده‌اند؟

طی چند وقت اخیر بارها و بارها شاهد درز اطلاعات و شایعاتی پیرامون مشخصات و قابلیت‌های پرچم‌دار بعدی وان پلاس با نام وان پلاس 3 بوده‌ایم؛ در همین راستا نیز ساعاتی پیش تصاویری منتسب به این گوشی هوشمند در یک وب‌سایت چینی منتشر گردید.

0

گوشی وان‌پلاس وان لقب پرچم‌دارکُش یا Flagship Killer را یدک می‌کشید و با وجود این‌که نسل دوم این گوشی نتوانست موفقیت وان را تکرار کند اما طرفداران این برند کماکان امیدوارند وان‌پلاس 3 بتواند با قیمتی پایین‌تر تجربه مشابهی با گلکسی اس 7، جی 5 و اچ‌تی‌سی 10 را رقم بزند.

در همین راستا به تازگی تصاویری منتسب به وان پلاس 3 در وب‌سایت Weibo منتشر گردیده که در صورت تائید صحت آن‌ها، پرچم‌دار بعدی وان پلاس از فریمی بسیار شبیه به HTC 10 بهره خواهد برد. علاوه بر این هرچند گوشی در تصویر توسط یک گارد عظیم جثه احاطه شده، با این حال تعبیه دکمه هوم سخت‌افزاری که احتمالاً با سنسور اثر انگشت ادغام شده، در آن مشهود است.

طبق گزارشی از Gizmo China وان‌پلاس 3 قرار است در بیش از یک نسخه از راه برسد. هر دو نسخه وان‌پلاس 3 از چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام بهره خواهند برد با این تفاوت که مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی درست مانند سایر پرچم‌داران عرضه شده و نسخه پیشرفته‌تر با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی 401 ppi، حافظه ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی و سلفی 16 و 8 مگا پیکسلی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 6 توسعه یافته بر پایه مد اکسیژن اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.