بازی Uncharted: Fortune Hunter برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد/ دانلود کنید

تنها چند روز پیش از عرضه بازی Uncharted 4: A Thief’s End برای پلی‌استیشن 4 که گیمرهای بسیاری مشتاقانه انتظار آن را می‌کشند، شرکت سونی برای اینکه کمی از تشنگی و اشتیاق این گیمرها را  کاهش دهد یک بازی از همین عنوان را برای گوشی‌های هوشمند به بازی عرضه کرده است.

0

همین ابتدا بگوئیم که بازی Uncharted: Fortune Hunter قرار نیست چیزی از سبک بازی محبوب ماجراجویانه همین عنوان در پلی‌استیشن را در خود داشته باشد و بیشتر با یک بازی پازلی و معمایی روبرو هستیم. دقیقا همان کاری که Gearbox با عنوان Battleborn Tap انجام داد و در واقع سونی تنها از عنوان بازی محبوب خود برای این محصول بهره برده است.

البته این بدان معنا نیست که با یک بازی کسل‌کننده روبرو باشیم و بازی به اندازه‌ای خوش‌ساخت هست که به اندازه کافی شما را سرگرم کرده و از آن لذت ببرید.

uncharted-fortune-hunter

در این بازی شما کنترل Nathan Drake شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارید و با یک سری مسیر مارپیچ مواجه خواهید شد که با حرکت در آن ها بایستی معماها را حل کنید. در صورتی که هر یک از مراحل را با تعداد حرکات مشخص شده به پایان برسانید، یک کلید را به عنوان جایزه دریافت خواهید کرد. با استفاده از این کلیدها، شما می توانید یک سری جعبه را باز کنید که در آنها محتویات مختلفی از جمله اسکین، لباس‌های فرعی و تقویت کننده های مختلف برای بخش چند نفره Uncharted 4 موجود است!

از دیکر نکات جالب توجه می توان به شخصیت Sully اشاره کرد که او نیز در این عنوان حضور دارد. شخصیت Sully به بازیکن خبر خواهد داد که صندوق های بیشتری برای بازکردن موجود هستند. برخی از این صندوق ها هم جوایز بسیار خوبی را مانند سلاح های سنگین، آیتم های میستیکال (Mystical) و غیره شامل می شوند!

از ویژگی‌های بازی معمایی و فکری UNCHARTED: Fortune Hunter اندروید می‌توان به حل بیش از 200 پازل مختلف و متنوع، جستجو به دنبال افسانه‌های تاریخ در شش ماجرای منحصر به فرد، بازی در 4 جهان مختلف و منحصر به فرد، بیش از 50 گنجینه پنهان برای بدست آوردن و پیدا کردن، گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی عالی اشاره کرد.

برای دانلود نسخه iOS این بازی می‌توانید مستقیما از اینجا در آی‌تونز اقدام کنید اما نسخه اندروید را مطابق معمول به همراه دیتا بازی به آسانترین روش ممکن از لینک پایین و از فارسروید دانلود کنید.

Farsroid-Download

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.