بررسی قسمت به قسمت فصل ششم «بازی تاج و تخت» در گیم‌نیوز

بررسی قسمت‌های پخش شده از فصل ششم سریال را از دست ندهید!

0

قطعا یکی از مدیوم‌های تاثیرگذار مولتی‌مدیا در روزگار ما، سریال‌های تلویزیونی هستند که با قدرت تمام در جذب و ماندگار کردن مخاطب می‌کوشند و آن‌چنان گیرایی خارق‌العاده‌ای نشان می‌دهند که علاوه بر نگاه مخاطب، چشمان منتقدین و تحلیل‌گران را نیز به خود معطوف می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین سریال‌ها در این امر، «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) است.

آگاهیم که این سریال که حالا به فصل ششم خود رسیده است، بی‌شمار طرفدار و دنبال‌کننده دارد و به همین سبب است که نویسندگان گیم‌نیوز، بر آن شدند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر قسمت از این سریال را با دقت بررسی کنند و این بررسی را شما می‌توانید بلافاصله بعد از پخش هر قسمت جدید از این سریال در سایت گیم‌نیوز بخوانید.

تا کنون که دو قسمت از فصل ششم پخش شده، این دو قسمت را در گیم‌نیوز نقد و بررسی کرده‌ایم. اگر تا کنون این مطالب را از دست داده‌اید، هنوز هم دیر نشده و می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. اگر هم بررسی‌ها را تا کنون دنبال کرده‌اید، گوش به زنگ قسمت‌های بعدی باشید.

بررسی قسمت اول فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت»

Game-of-Thrones-Season-6-770x470

بررسی قسمت دوم فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت»

با ما همراه باشید…

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.