مایکروسافت شرکت ایتالیایی اینترنت اشیاء Solair را خرید!

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که شرکت Solair که در ایتالیا در زمینه اینترنت اشیا فعالیت می‌کند و در سال 2011 نیز بنیان‌گذاری شده را خریداری کرده است.

0

اینترنت دیگر به رایانه‌ها و گوشی‌های هوشمند ما خلاصه نمی‌شود و در آینده نزدیک قرار است به لطف فناوری اینترنت اشیا تمامی وسایل خانه ما هوشمند شده و با یکدیگر در ارتباط باشند. شرکت Solair از پلتفرم محاسبه ابری Azure مایکروسافت استفاده می‌کرد و به این ترتیب جای تعجبی وجود ندارد که مایکروسافت تصمیم گرفته این شرکت را خریده و از فناوری آن در مجموعه اینترنت اشیای Azure خود استفاده کند. مایکروسافت در مورد این خرید می‌گوید که نسبت به فناوری و استعداد Solair هیجان زده بوده و ورود آن‌ها را به تیم مایکروسافت خوشامد می‌گوید.

Solair

مایکروسافت یا Solair جزئیات مالی این قرارداد را افشا نکرده‌اند. درحالی‌که Solair مستقیماً به ساخت لوازم خانگی نمی‌پردازد اما این شرکت با سازندگان بسیاری از جمله شرکت ساخت ماشین اسپرسو ایتالیایی Rancilio Group یا غذاساز شرکت Minerva Omega Group فعالیت داشته است.

«سَم جورج» مدیر شراکت مایکروسافت در بخش اینترنت اشیا Azure می‌گوید:

Solair مانند ما به کمک به مشتریان برای استفاده از اطلاعات مفید آن‌ها و ساخت هوشی مصنوعی به کمک اینترنت اشیا علاقمند است و این خرید باعث پشتیبانی از استراتژی ما به منظور کامل کردن سیستم اینترنت اشیا برای کسب‌وکار‌ها خواهد شد.

گفتنی است Solair مجموعه کاملی از محصولات اینترنت اشیا از دروازه‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات گرفته تا یک پلتفرم تجاری برای هماهنگی با سرویس‌های موجود را در اختیار دارد.

TechCrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.