اچ‌پی از نسخه به‌روزشده نوت‌بوک‌های Pavilion خود رونمایی کرد

شرکت اچ‌پی روز گذشته مدل به روز شده سری نوت‌بوک‌های Pavilion را معرفی کرد.

0

بر این اساس مدل 2016 نوت‌بوک‌های Pavilion در چهار نسخه 14، 15.6 و 17.3 اینچی تولید گردیده که به لطف به کار گیری پردازنده سری اسکای لیک اینتل، نسبت به نسل پیشین کمی سبک‌تر شده‌اند. البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که تمامی مدل‌های به‌روز شده به دوربین سنج عمق RealSense مجهز شده‌اند که امکان استفاده از قابلیت ویندوز هلو را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، نوت‌بوک‌های Pavilion همچنان از بدنه‌ای فلزی با گوشه‌های گرد بهره می‌برند و در تنوع رنگ نقره‌ای براق، طلایی، برفی، سفید مشکی، آبی لاجوردی، قرمز تیره و بنفش به همراه نقش و نگارهای جدید بر روی قسمت کیبورد و اسپیکر قابل سفارش می‌باشد.

HP-Pavilion-4

افراد بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از  نسخه به‌روز شده نوت‌بوک‌های Pavilion را انتخاب نمایند، با این حال نسخه پیش‌فرض تمام مدل‌ها از تراشه نسل ششمی i7 اینتل در کنار یکی از کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce 940MX یا NVIDIA GeForce GTX 950M یا NVIDIA GeForce GTX 960M و یا تراشه چهار هسته AMD A12-9700P که به کارت گرافیک Radeon R7 بهره می‌برند.

HP-Pavilion-3

همچنین قابلیت انتخاب نوع وضوح تصویر ما بین اچ‌دی و فول اچ‌دی در کنار لمسی یا عادی بودن نمایشگر هر مدل نیز فراهم شده است. از دیگر ویژگی‌های نسخه به‌روزشده نوت‌بوک‌های Pavilion می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم در کنار 2 ترابایت حافظه SSD یا 2 ترابایت هارد HHD در کنار 128 گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، نسخه 14، 15.6 و 17.3 اینچی این سری به ترتیب قرار است با قیمت 539، 579 و 899 دلاری از طریق وب‌سایت HP.com بعد از تاریخ 15 می قابل سفارش باشد.

mspoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.