آپدیت جدید Clash Royale منتشر شد؛ شخصیت‌های جدید، جوایز بیشتر!

بازی کلش رویال که هنوز زمان زیادی از انتشارش نمی‌گذرد کاربران فراوانی پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد شرکت سوپرسل توانسته با گیم‌پلی جذاب و کاراکترهایی آشنا یک بازی محبوب دیگر را خلق کند. امروز آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر شده که شامل شخصیت‌های جدید و جوایز بیشتر می‌شود.

0

در آپدیت امروز شش کارت جدید به بازی اضافه شده است. این کارت‌ها شامل یک کارت رایج (Common) با نام ارواح آتشین (Fire Spirits)، یک کارت کمیاب (Rare) به نام کوره، یک کارت حماسی (Epic) با نام نگهبانان (Guards) و سه کارت افسانه‌ای (Legendary) با نام‌های Lava Hound، Miner و Sparky می‌شود.

clash-royale-new-cards

علاوه بر این جوایز کسب شده نیز بیشتر شده و حالا حتی اگر جایی برای صندوق جدیدی نداشته باشید از مبارزات خود طلا کسب می‌کنید. صندوق تاج یا Crown حالا دوبرابر محتویات دارد و شانس کشف صندوق جادویی ویژه دوبرابر شده و شانس دستیبابی صندوق‌های Magical و Giant نیز بیشتر شده است. قابلیت درخواست دادن و یا بخشیدن کارت‌ها نیز با رسیدن به آرناهای بالاتر بیشتر شده و پس از رسیدن به آرنای افسانه‌ای می‌توانید کارت‌های افسانه‌ای را نیز خریداری کنید. همچنین سقف ظرفیت طلا نیز به یک میلیون افزایش یافته است.

از این پس می‌توانید بازی دوستانتان را نیز به صورت زنده تماشا کرده و از کانال تلویزیونی رویال نیز بهترین نبردهای آرنا را ببینید. حالا قابلیت کپی کردن Deck یا دسته‌کارت‌های چیده شده از پروفایل افراد وجود داشته و اطلاعات مربوط به کارت‌های افسانه‌ای نیز با لمس آن‌ها نشان داده می‌شود. قیمت کارت‌های فروشگاه به‌صورت خطی افزایش یافته (به‌طور مثال 20، 40، 60 و …) و هنجنین Elderهای کلن نیز باید بین kick کردن اعضا 20 دقیقه منتظر بمانند.

با وجود کاهش میزان طلای هر صندوق از آن‌جا که با هر بار بردن نبرد طلا کسب کرده و Crown Chest نیز دوبرابر شده در کل طلای بیشتری کسب خواهید کرد. در تورنومنت‌ها حداکثر سطح کارت‌ها به 1، 4، 7 و 9 تغییر کرده و سطح کارت‌ها نیز به 5، 8، 11 و 13 محدود شده است.

نسخه جدید Clash Royale هم‌اکنون در گوگل پلی و اپ‌استور در دسترس است.

ClashRoyale

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.