گوگل پلی حالا حجم دقیق دانلود آپدیت اپلیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید در هنگام آپدیت اپلیکیشن از گوگل پلی نیاز نیست تا حجم کامل اپ دانلود شود. از این پس وقتی بخواهید اپلیکیشنی را از گوگل پلی دانلود کنید حجم دقیق مورد نیاز برای آپدیت به‌جای حجم کامل نمایش داده خواهد شد.

0

گوگل پلی چهارسال پیش به قابلیتی به نام آپدیت‌های دلتا مجهز شد که به موجب آن دیگر نیاز نبود تا برای آپدیت اپلیکیشن‌‌ها فایل کامل درست مانند دانلود اولیه روی گوشی شما بارگذاری شود. به‌طور مثال اگر یک اپلیکیشن 50 مگابایتی روی گوشی شما نصب باشد و یک آپدیت جزئی برای تغییر چند آیکان آن منتشر شود دیگر نیاز نیست مجدداً 50 مگابایت را دانلود کنید. این ویژگی که مخصوصاً برای کاربران با ترافیک ماهانه محدود مهم است حالا در فروشگاه‌های اپلیکیشن جانبی نیز وجود دارد.

google-play-downlaod-size
تاکنون راهی برای فهمیدن حجم دقیق آپدیت‌های دلتا وجود نداشت اما از این پس گوگل پلی به جای حجم اپلیکیشن، حجم دانلود را با عنوان Download Size برای آپدیت اپلیکیشن‌ها نمایش خواهد داد. علاوه بر این نوار وضعیت پیشرفت دانلود نیز برخلاف گذشته حجم در حال دانلود واقعی را نمایش خواهد داد.
آپدیت گوگل‌پلی به صورت خودکار بر روی دستگاه اندرویدی شما دانلود و فعال خواهد شد و نیاز به اقدامی اضافه برای فعال شدن ویژگی‌های جدید آن وجود ندارد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.