واتس‌اپ در حال کار بر روی اپلیکیشن ویندوز و OS X پیام‌رسان خود است

با وجود ظهور سرویس‌های رقیبی مانند تلگرام و وایبر، واتس‌اپ کماکان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیاست. در حال حاضر می‌توانید روی دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود با نسخه تحت وب واتس‌اپ به گفتگو بپردازید اما این شرکت در اندیشه عرضه یک اپلیکیشن کامل پیام‌رسان برای ویندوز و OS X است.

0

پس از محبوبیت روزافزون واتس‌اپ، فیس‌بوک این شرکت را به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرد و پس از آن امکانات مهمی مانند رمزگذاری end-to-end،تماس صوتی و تغییر فرمت نوشته‌ها به واتس‌اپ آمده و این سرویس سرانجام کاملاً رایگان شد. در حال حاضر اگر بخواهید از لپ‌تاپ خود به واتس‌اپ متصل شوید باید به آدرس web.whatsapp.com مراجعه کرده و سپس بارکد نشان داده شده را توسط اپلیکیشن واتس‌اپ گوشی خود اسکن کنید. به این ترتیب برای برقراری اتصال باید گوشی شما هم به اینترنت متصل باشد؛ محدودیتی که اپلیکیشن‌های مستقل دسکتاپ مانند پیام‌رسان تلگرام برای ویندوز و OS X به آن دچار نیستند. حالا ظاهراً واتس‌اپ نیز به فکر عرضه یک اپلیکیشن مشابه افتاده است.

whatsapp-client-code

به ادعای اکانت توییتری WABetaInfo یک اسکرین‌شات منتشر کرده که به نظر شامل دکمه‌ها و عملکردهای نسخه ویندوزی واتس‌اپ است که به نظر می‌رسد مربوط به صفحه دانلود آن باشد. با وجود این‌که این خبر هنوز توسط واتس‌اپ تأیید نشده می‌توان آن را کاملاً واقعی دانست چرا که واتس‌اپ در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های کمتر رایجی مثل ویندوزفون، سیمبین و بلک‌بری نیز فعال است و استراتژی «همه‌جا»ی این پیام‌رسان تاکنون موفق بوده است. حالا نوبت به آن رسیده تا یکی از نقاط ضعف دیگر این پیام‌رسان نسبت به تلگرام و وایبر رفع شود.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.