آیا می‌دانستید جی 5 اولین گوشی ماژولار ال‌جی نبوده است؟

شکی نیست که جی 5 از طراحی منحصربه‌فرد و انقلابی بهره می‌برد که با وجود بدنه فلزی نه‌تنها می‌توانید باتری را تعویض کنید بلکه می‌توانید ماژول‌های مختلفی نیز به آن اضافه کنید اما خوب است بدانید جی 5 اولین گوشی ماژولار ال‌جی نبوده است.

0

ال‌جی جی 5 فعلاً با دو ماژول Cam Plus و Hi-Fi Plus معرفی شده است. ماژول Cam Plus کنترل‌های بهتری برای عکسبرداری و فیلمبرداری را فراهم کرده و 1200 میلی‌آمپرساعت نیز به باتری دستگاه اضافه می‌کند درحالی‌که Hi-Fi Plus با مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ ESS Sabre 9028 می‌تواند تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را با هدفون‌های حرفه‌ای شما رقم بزند.

اما خوب است بدانید اولین گوشی نسبتاً ماژولار ال‌جی در سال 2009 یعنی 7 سال پیش و با عنوان LG Versa به‌صورت اختصاصی برای اپراتور ورایزن آمریکا عرضه شد. این گوشی از نظر ظاهری شبیه به مدل LG Dare بود با یک تفاوت بزرگ: لوازم جانبی ماژولار اختصاصی. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش OLED با وضوح 120 در 56 پیکسل برای نمایش میزان سیگنال، وضعیت باتری و سایر اعلان‌ها بود و البته با یک کیبورد فیزیکی QWERTY عرضه می‌شد که به درگاه مخصوص پشت گوشی متصل می‌شد.

LG-Versa-Gamepad

علاوه بر این کیبورد ماژول‌های دیگری نیز برای این گوشی عرضه شد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک ماژول با دکمه‌های کنترلر برای بازی به قیمت 30 دلار و یک ماژول افزایش کیفیت صدا اشاره کرد که البته هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. به این ترتیب شاید ال‌جی ایده ماژولار ساختن جی 5 را از یک گوشی قدیمی خود الهام گرفته و تکمیل کرده باشد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.