گوگل ده سالگی سرویس ترجمه خود را جشن می‌گیرد

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با سرویس ترجمه گوگل google translate، آشنایی نداشته باشد و یا حداقل یک با آن کار نکرده باشد. این سرویس یک مترجم قدرتمند با قابلیت‌های خوبی از جمله عکس برداشتن از متن و ترجمه آن، تلفظ کلمه و نوشتن آن است که شرکت توسعه‌دهنده به زودی ده سالگی این سرویس را جشن خواهد گرفت.

0

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طور مداوم بنا به موقعیت کاری خود در حال سفر به کشورهای مختلف می‌باشید، بدون شک بهره‌گیری از یک مترجم همراه می‌تواند در فائق آمدن بر مشکلات زبان‌های مختلف یاری‌تان رساند. در این بین بدون شک سرویس ترجمه گوگل یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های بازار محسوب می‌شود که به تازگی ده ساله خواهد شد.

این سرویس هم اکنون به صورت آفلاین بر روی دستگاه‌های قدرت گرفته از پلتفرم اندروید، به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و یا از طریق افزونه‌های مختلف توسعه یافته برای مرورگر گوگل کروم قابل استفاده می باشد. بدون شک اصلی‌ترین هدف مترجم‌های نرم‌افزاری، کاهش فاصله میان مردم نقاط مختلف جهان که به زبان‌های گوناگون صحبت می‌کنند است؛ در همین راستا نیز سرویس ترجمه گوگل را می‌توان یکی از اصلی‌ترین فعالان این عرصه دانست که در طول روز بیش از 100 میلیارد کلمه را ترجمه می‌کند.

در حال حاضر این سرویس از 103 زبان زنده دنیا پشتیبانی کرده، این در حالی است که در بدو راه‌اندازی می‌توانست دو زبان مختلف را آن هم برای کاربران ساکن در ایالت متحده ترجمه نماید. بر اساس آمار ارقام ارائه شده از سوی مانتین ویوها، سرویس مذکور ماهانه 500 میلیون کاربر فعال داشته که از طرق مختلف از جمله اپلیکیشن موبایلی آن عملیات ترجمه را انجام می‌دهند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.