گوشی هوشمند جی 5 ال‌جی به همراه دوستان به بازار ایران معرفی شدند

بعدازظهر امروز جمعه دهم اردیبهشت ماه شرکت ال‌جی گوشی هوشمند جی 5؛ جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه را به بازار معرفی کرد.

1

در ابتدای این مراسم که در هتل پارسیان اوین و با حضور مدیران ارشد این شرکت در ایران و همچنین مدیران ارشد شرکت مدیاپردازش نماینده رسمی گوشی‌های هوشمند ال‌جی در ایران برگزار شد« M.K Lee، مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران به روی صحنه آمد و سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: هنگامی که در ابتدا گوشی‌های هوشمند معرفی شدند، همگی ما بسیار مجذوب‌شان شدیم و هر روز پنج شش برنامه دانلود می‌کردیم. آیا تشنگی ما به سرگرمی از بین رفته است؟ آیا فناوری به انتهای خود رسیده است؟

Lg-G5-Day-Tehran-02

وی افزود: در ال‌جی ما معتقدیم که بهترین روزهای گوشی‌های هوشمند همچنان در پیش روست. قدرت گوشی‌های هوشمند بسیار فراتر از آن است که فقط بخواهیم به وسیله آن‌ها عکس بگیریم و آن را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهیم. ال‌جی جی۵ خلق شده تا پاسخگوی میل شما به بازی کردن باشد. این گوشی همان شور و هیجانی را ایجاد می‌کند که یک دستگاه هوشمند لازم دارد. با بدنه تمام فلزی، صاف و خوش دست خودش، در اولین نگاه توجه شما را جلب می‌کند. اما ال‌جی جی۵ بیشتر از این‌هاست! تیم تولید، این گوشی را یک شهربازی پر از ماجراجویی می‌نامد. حالا بگذارید به شما بگوییم که چرا موافق این نام هستم.

Lg-G5-Day-Tehran-09

پس از آن در اقدامی جالب گوشی هوشمند جی 5 به وسیله یک پهپاد سبک به روی صحنه منتقل شد تا در دستان مدیر بخش موبایل ال‌جی قرار گیرد.

M.K Lee در ادامه گفت: تا به‌حال مصرف کنندگان به ناچار مجبور بودند تا بین طراحی برازنده یا سهولت کار با باتری‌های قابل تعویض، یک گزینه را انتخاب کنند. در حالی‌که جی۵، زیبایی و راحتی را فدای یکدیگر نمی‌کند. جی۵ همه را با هم دارد. بدنه صاف و یکپارچه فلزی، در کنار باتری قابل تعویض که این را مدیون طراحی ماژولار است. این نوع طراحی، جی۵ را به یک دوربین دیجیتال با کیفیت تبدیل می‌کند. همچنین یک دستگاه پخش صدای های‌فای و بسیاری وسایل دیگر که به زودی متوجه خواهید شد.

Lg-G5-Day-Tehran-05

وی افزود: ال‌جی جی۵ تنها دستگاهی نیست که امروز با آن آشنا خواهید شد، او دوستانی دارد. همراهانی که با راههای پویا، تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند. این دوستان برای بازی با جی۵ بهینه سازی شده‌اند. اما این تنها ابتدای راه است. ما دوستان بیشتری معرفی خواهیم کرد و الگویی جدید در اکوسیستم گوشی‌های جدید خلق خواهیم نمود، به‌نام زمین بازی ال‌جی! راه آن به روی همه باز است. ال‌جی جی۵ و دوستانش همگی به این منظور طراحی شده‌اند تا کاربران لذت سرگرمی را با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها مثل VR (واقعیت مجازی) و دوربین ۳۶۰ درجه تجربه نمایند.

Lg-G5-Day-Tehran-04

M.K Lee  در پایان تاکید کرد: در ال‌جی ما معتقدیم که «سرگرمی بیشتر، زندگی بهتر» و ما از هر مرحله خلق جی۵ و دوستانش لذت برده‌ایم. رویایمان این بود که گرایش به بازی کردن را از نو زنده کنیم. به منظور اینکه ال‌جی جی۵ به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار گیرد، ما تصمیم گرفتیم که از گوشی پرچم‌دار جدیدمان به‌طور هم‌زمان در بازارهای کلیدی جهانی رونمایی کنیم. آینده گوشی‌های هوشمند همچنان پر از فرصت است و ال‌جی جی۵ و دوستانش تنها آغاز راه هستند. جی۵ را در نظر بگیرید به‌عنوان دعوت ما از کل جهان که بیایند تا با هم سرگرم شویم و اکنون در پایان، زمان سرگرمی است!

Lg-G5-Day-Tehran-06

یاشار پورسیستانی، مدیر ارشد آموزش موبایل ال‌جی نفر بعدی بود که به روی صحنه آمد و از طراحی جی 5 آغاز کرد. وی گفت: طراحی جی۵ در عین ظاهری نوآورانه، دارای قابلیت‌های خاصی است. ما قابلیت جابجایی باتری را حفظ کردیم و این کار باعث می‌شود کاربر خیلی سریع باتری را با یک باتری با شارژ کامل عوض کند. ما طراحی ماژولار را به شما نشان می‌دهیم و اینکه چگونه گوشی هوشمند می‌تواند چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند برای کاربر باشد!

Lg-G5-Day-Tehran-08

پورسیستانی در ادامه افزود: برای نخستین بار ما در گوشی LG V10 از صفحه نمایش همیشه فعال استفاده کردیم و در گوشی جدیدمان آن را ارتقا دادیم.  در این قابلیت ال‌جی از یک سوم نور زمینه صفحه نمایش استفاده کرده که باعث می‌شود تنها ۰.۸ درصد در ساعت مصرف شارژ باتری بیشتر شود. با لنز ۱۳۵ درجه دوربین ال‌جی نیز می‌توانید فضای بیشتری را داخل عکس خودتان ثبت کنید و همچنین به آسانی بین لنز واید و معمولی جابجا شوید.

پورسیستانی سپس از مزدک ابراهیمیان، مدیر اجرایی مدیا پردازش دعوت کرد تا دیدگاه خود د خصوص محصول جی 5 را با حاضرین در میان بگذارد. ابراهیمیان در این خصوص با دسته‌بندی مشتریان به 4 گروه؛ کاربران پرمصرف و پرکار، کاربران طرفدار تکنولوژی جدید،کاربران طرفدار دوربین‌های قدرتمند و کاربران علاقمند به سینما خاطرنشان ساخت که با جی 5 می‌توانیم به راحتی باتری خالی شده را تعویض کنیم، هر روز می‌توانیم با یکی از ماژول‌ها کار کنیم  و در عین حال آن را جایگزین دوربین دیجیتال و حتی DSLR خود کنیم و یا محیط سینما را برای خود شبیه‌سازی کنیم.

Lg-G5-Day-Tehran-07

وی در ادامه پیش‌بینی کرد که با توجه به روند خوب جی ۵ در بازارهای  جهانی و روند رو به رشد ال‌جی و مدیاپردازش در ایران، تجربه بسیار بهتری در جی ۵ نسبت به جی ۴ و جی ۳ داشته باشیم.

مزدک ابراهیمیان در ادامه با اشاره به مزیت‌های خرید جی 5 در ایران خاطرنشان ساخت: این گوشی از دو روز پیش در بازارهای ابران به همراه یک پکیج ویژه شامل ماژول دوربین کم پلاس، کاور هوشمند و محافظ ضدخش صفحه نمایش به قیمت ۲ میلیون و یکصد هزار تومان عرضه شده است.

Lg-G5-360Cam

پس از صحبت‌های مزدک ابراهیمیان، یاشار پورسیستانی در ادامه به معرفی دوستان جی 5 ال‌جی پرداخت و از ماژول دوربین کم پلاس آغاز کرد که گوشی را به یک دوربین خوش دست تبدیل می‌کند  و در عین حال باتری را تا ۴۰۰۰ میلی‌آمپر افزایش می‌دهد. ماژول های‌فای پلاس نیز گوشی شما را به یک پخش‌کننده با کیفیت بسیار بالا تبدیل می‌کند.

وی افزود: عینک واقعیت مجازی ال‌جی بسیار سبک است و یک سوم رقبایش وزن دارد. ضمن آنکه کیفیت نمایشگر آن ۲۰ درصد نسبت به رقبا بالاتر است. دوربین ۳۶۰ درجه ابعاد بسیار کوچک و وزن کمی دارد و حمل و نقل آن بسیار آسان است. با قابلیت‌هایش باعث می‌شود تا عکس‌های بسیار خوب و سریعی را ثبت کنید. روبات Lg Rolling Bot‌یا همان توپ غلتان ال‌جی یکی دیگر از دوستان جی 5 بود که در این مراسم معرفی شد که از ان می‌توانید برای کنرتل خانه در زمان نبود شما در آن استفاده کنید.

Lg-G5-BO

در بخش پرسش و پاسخ مدیران ال‌جی از عرضه جی 5 به همراه ماژول دوربین به بازار ایران با هدف جلب توجه مردم ایران یاد کردند که به عکاسی علاقمند هستند و در عین حال با این ماژول از یک باتری اضافه بهره‌مند خواهند شد.

Lg-G5-in-Iran

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم گوشی هوشمند جی 5 ال‌جی در یک پکیج ویژه شامل ماژول دوربین کم پلاس، کاور هوشمند و محافظ ضدخش صفحه نمایش در ۴ رنگ صورتی، نقره‌ای، بژ و خاکستری به قیمت ۲ میلیون و یکصد هزار تومان.جی 5 به بازار عرضه شده است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علیرضا صفری مطلق می‌گوید

    لطفا اخرین اخبار را برای بنده ایمیل فرمایید