شایعات از عرضه Mate 9 هواوی با دوربین دوگانه و پردازنده Kirin 960 خبر دارد

چند ماهی بیشتر نیست که شاهد عرضه Mate 8 هواوی هستیم، اما انصافا باید گفت هواوی گوشی خوبی را روانه بازار کرده و همین امر باعث شده تا از هم اکنون شاهد شایعات عرضه Mate 8 هواوی با دوربین دوگانه و پردازنده Kirin 960 هستیم.

1

بر اساس آخرین شایعاتی که در چین دست به دست می‌چرخد، هواوی Mate 9 از پردازنده‌ای بهره خواهد برد که هنوز معرفی نشده است، گفته می‌شود این پردازنده هشت هسته‌ای است و آنرا با نام Kirin 960 خواهیم شناخت.

اگر از طرفداران هواوی باشید حتما می‌دانید که پردازنده‌های به خدمت گرفته شده در گوشی‌های تراز اول این شرکت ساخت دست هواوی هستند. در کنار این پردازنده قدرتمند گفته می‌شود که هواوی Mate 9 از دوربین دوگانه بیست مگاپیکسلی نیز در قسمت پشت گوشی بهره خواهد برد. بد نیست بدانید در حال حاضر هواوی در گوشی‌های پرچمدار P9 و P9 Plus خود از ترکیب دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

هواوی در لنز دوربین این گوشی‌ها از شرکت آلمانی معتبر لایکا کمک گرفته است، با این حساب هنوز مشخص نیست که در دوربین Mate 9 نیز شاهد این همکاری مجدد خواهیم بود یا اینکه هواوی قید لنز لایکا را در این گوشی خواهد زد.

با در نظر گرفتن فروش و تعریف و تمجید خوبی که از هواوی Mate 8 شده است ساخت گوشی Mate 9 از جانب هواوی امری کاملا محتمل به نظر می‌رسد، با این حساب انتظار داریم این گوشی جدید از جانب هواوی تا انتهای سال جاری روانه بازار شود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هواوی دوربین دوگانه رو هم خز میکنه