تماشا کنید: مبارزه خیابانی عجیب و نفس‌گیر شش بولدوزر با یکدیگر در خیابان‌‌های چین

این دیوانگی است. به نظر می‌رسد در شمال چین چند بولدوزر به‌قدری از هم عصبانی شدند که یکی از وحشتناک‌ترین دربی‌های خرابی را که تابه‌حال در مکان عمومی دیده‌اید، آغاز می‌کنند. انگار ماشین‌های سنگین با یکدیگر به دعوا بپردازند. در خیابان ماشین‌های معمولی هم وجود دارند که سعی می‌کنند از این معرکه فاصله بگیرند. حتی برخی از بلدوزرها چپ هم می‌کنند!

0

انگار گوزن‌ها با یکدیگر شاخ‌به‌شاخ شده و دعوا راه بیندازند، با این تفاوت که به‌جای گوزن با ماشین‌های ساخت‌وساز عظیم سروکار داریم و جدل یک‌به‌یک نیست. انگار شش دیوانه که باهم مشکلی داشته باشند، پشت ماشین‌های سنگین نشسته باشند. در حقیقت مثال نیست و واقعاً این اتفاق افتاده است.

به گزارش اسوشیتدپرس کارگران از دو کمپانی رقیب بودند، اما معلوم نشد که آیا کسی صدمه‌دیده یا دستگیر شده باشد. در ویدئو بالا می‌بینیم که یکی از کارگرهای دیوانه که بولدوزرش چپ کرده، به‌سرعت به‌طرف بولدوزری دیگر که احتمالاً در گروه خودش است می‌دود و امیدوار است بتواند بولدوزر خود را صاف کند تا احتمالاً به ادامه دعوا بپردازند.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.