شایعه: اپل با صرف‌نظر از آیفون 7s مستقیم به سراغ آیفون 8 خواهد رفت

با وجود این‌که اپل هنوز آیفون 7 را معرفی نکرده شایعاتی آیفون بعدی یعنی 7اس آغاز شده و طبق جدیدترین شایعه این گوشی آیفون 8 نام خواهد گرفت.

0

به ادعای آنالیزور شرکت Barclays مارک موسکویتز آیفون سال 2017 اپل به‌جای iPhone 7s، iPhone 8 نام خواهد گرفت. طبق شایعات آیفون 7 قرار است با دوربین دوگانه، حذف برجستگی دوربین و خطوط آنتن و همچنین حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه شود اما ظاهراً تغییرات در آیفون بعدی حتی گسترده‌تر خواهند بود.

iPhone-7-rose-gold

طبق شایعات گسترده پیرامون استفاده اپل از صفحات نمایش OLED و همچنین شارژ بی‌سیم در آیفون سال 2017 انتخاب نام 7s که در آن s به تغییرات کوچک اشاره دارد چندان جالب نخواهد بود و ظاهراً اپل به همین دلیل و برای نمایش تغییرات عظیم این نسل آیفون 2017 را iPhone 8 خواهد نامید. Barclays برخلاف پیش‌بینی گذشته‌اش حالا اعتقاد دارد اپل 1.8 درصد آیفون‌های کمتری را در سال 2016 خواهد فروخت و برای جبران آن به فکر عرضه آیفون 8 خواهد بود. البته اپل با وجود 1.8 درصد کاهش باز هم می‌تواند حدوداً 227 میلیون دستگاه آیفون را به فروش برساند که احتمالاً قسمت عمده‌ای از آن را آیفون 7 و 7 پلاس تشکیل می‌دهند.

حالا که سرعت پیشرفت فناوری بیشتر شده شاید تغییرات عمده در آیفون‌های اپل را به جای هر دو سال یک‌بار، هرساله شاهد باشیم و اپل تصمیم بگیرد به‌کلی نام‌گذاری Sدار را در گوشی‌های هوشمندش کنار بگذارد.

cultofmac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.