رونمایی ایسر از گوشی هوشمند Liquid Zest Plus با باتری غول‌آسای 5000 میلی‌آمپرساعتی

ایسر که بیشتر به خاطر تبلت‌های ارزان‌قیمت خود در دنیای اندروید مشهور است حالا یک گوشی جدید را با نام Liquid Zest Plus معرفی کرده که از باتری غول‌آسای 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

0

Liquid Zest Plus که نام عجیبش ما را به یاد صابون می‌اندازد (!) از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 720p برخوردار بوده و مسلماً به رده پرچم‌داران تعلق ندارد. در عوض باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی احتمالاً می‌تواند با این وضوح شما را تا دو روز همراهی کند.

Acer-Liquid-Zest-Plus-pic

دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی دارای فناوری فوکوس سه‌گانه کنتراست، Phase Detection و همچنین فوکوس لیزری است که می‌تواند بسته به فاصله سوژه و شرایط نوری یکی را انتخاب کند. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع است که می‌تواند افراد بیشتری را در سلفی‌ها جای دهد.

zest-plus

چیپست استفاده شده برای این گوشی مدیاتک MT6735 با چهار هسته پردازشی 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T70 و دو گیگابایت رم است که با 16 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. اندروید 6.0 مارشملو نیز خوشبختانه به عنوان سیستم‌عامل این گوشی انتخاب شده است.

ایسر همچنین برای این گوشی یک کاور خلاقانه نیز در نظر گرفته که می‌توانید بخش‌های مختلف گوشی را از بریدگی وسط آن کنترل کنید. Liquid Zest Plus قرار است به زودی با قیمت 250 دلار در آمریکا و سایر نقاط جهان عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.