نکسوس جدید اچ‌تی‌سی اگر به طراحی HTC 10 وفادار باشد احتمالا این شکلی خواهد بود

تا جایی که پای گوشی‌های نکسوس در میان باشد، HTC تابه‌حال تنها یکی از آن‌ها و البته اولین آنها را ساخته است که همان نکسوس وان بود. این پروژه برای شرکت HTC و خط تولید نکسوس گوگل از اهمیت بالایی برخوردار بود. اکنون یک کاربر شبکه اجتماعی Reddit با نام Daman09 نمایی ازآنچه به نظر خودش اگر HTC نکسوس بعدی را تولید کند به این شکل خواهد بود را تولید کرده است.

0

اساساً این تصویر، یک رندر از دستگاه جدید HTC 10 به همراه لوگوی نکسوس بر پشت خود است که البته خوب به نظر می‌رسد. بااین‌وجود، واکنش‌ها به این رندر مختلف بوده است. برخی فکر می‌کنند که ایده خوبی به نظر می‌رسد و درحالی‌که معتقدند HTC باید یکی از گوشی‌های نکسوس را تولید کند، ترجیح می‌دهند که طراحی متفاوتی داشته باشد.

nexus-htc10-Mockup

دیگران فکر می‌کنند با توجه به اینکه گوگل در طی سال‌ها بر طراحی محصولاتش اندکی سخت‌گیرانه‌تر عمل کرده، احتمال اینکه طراحی را به دیگران واگذار کند اندک است. با توجه به این مطلب، برای اینکه چرا یک طراحی از نکسوسی که HTC تولید کرده باشد اهمیت دارد، دلیل خوبی وجود دارد. طبق شایعات امکان دارد که نکسوس سال میلادی جاری را HTC تولید کند.

طبق گزارش، HTC در سال 2016 دو گوشی نکسوس را تولید خواهد کرد و البته شنیده‌ایم که هوآوی هم می‌تواند یکی از کاندیدهای ممکن باشد. با توجه به اینکه Nexus P6 که توسط هوآوی تولید شد بازخورد خوبی را دریافت کرده است، چندان تعجب‌برانگیز نیست که برای بار دوم نیز به میدان نکسوس بازگردد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.