آیفون 7s اپل در سال 2017 احتمالاً تمام شیشه‌ای خواهد بود

مدتی هست که شایعه تغییر طراحی آیفون به یک محصول تمام شیشه‌ای مانند آیفون 4 به گوش می‌رسد. اما از آن‌جا که استفاده از شیشه در هر دو طرف گوشی ریسک شکستن آن را افزایش می‌دهد اپل به استفاده از آلومینیوم در بدنه آیفون روی آورده است. حالا شایعاتی در مورد شیشه‌ای شدن آیفون در سال 2017 و هم‌زمان با عرضه iPhone 7s به گوش می‌رسد.

0

«مینگ‌چی کو» کارشناس شرکت KGI که سابقه خوبی در پیش‌بینی محصولات اپل دارد و پیش از این نیز شارژ سریع و صفحه‌نمایش AMOLED را برای آیفون 7اس پیش‌بینی کرده بود حالا ادعا کرده آیفون سال 2017 که آیفون 7s خواهد بود علاوه بر صفحه‌نمایش AMOLED از طراحی شیشه‌ای شبیه به آیفون 4 برخوردار خواهد شد. نکته عجیب این پیش‌بینی همزمان شدن آن با سری S آیفون است که معمولاً تغییرات طراحی گسترده‌ای را نسبت به نسل قبلی به همراه ندارد.

نکته دیگر این‌که KGI به طراحی تمام شیشه‌ای اشاره کرده در‌حالی‌که آیفون 4 از فلز برای قاب گوشی استفاده کرده بود و با وجود این‌که در محصولاتی مانند گلکسی اس 7 شاهد شیشه خمیده در بدنه هستیم اما ساخت یک گوشی تماماً از شیشه کمی عجیب به نظر می‌رسد. همچنین احتمالاً اپل نوع مستحکم‌تری از شیشه در برابر ضربه را پیدا کرده که می‌تواند مشکلات شایع شکسته شدن شیشه در آیفون 4 را برطرف کند.

iPhone-7-rose-gold

همچنین همان‌طور که گفتیم معمولاً سری S طراحی مشابه با نسل قبلی را دارند و از آن‌جا که طبق شایعات آیفون 7 با طراحی بسیار شبیه به آیفون 6 اما با تغییر طراحی خطوط آنتن و حذف برجستگی دوربین عرضه خواهد شد سخت است تصور کنیم آیفون 7اس یک طراحی انقلابی را به خود ببیند. به هر حال قابل درک است که طرفداران اپل دوست نداشته باشند 4 گوشی متوالی پرچم‌دار این شرکت را با طراحی مشابه آیفون 6 ببینند و شاید اپل رویه خود را تا آن زمان تغییر دهد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.