درز مشخصات فنی منتسب به گلکسی نوت 6 سامسونگ با انتشار یک اسکرین‌شات CPU-Z

فردی که خود را از کارمندان سامسونگ می‌داند با انتشار اسکرین‌شاتی از نرم‌افزار CPU-Z اطلاعات از سخت‌افزار گلکسی نوت ۶ سامسونگ برملا کرد.

0

بر اساس این تصویر گرفته شده از محیط نرم‌افزار CPU-Z که مشخصات سخت‌افزاری دستگاه‌های مختلف را نشان می‌دهد، گلکسی نوت ۶ سامسونگ با مدل SM-N930 شناسایی می‌شود. احتمال می‌رود این گوشی پرچمدار سامسونگ صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1440 در 2560 داشته باشد. بر اساس اطلاعات سخت‌افزاری مندرج در این اسکرین‌شات با گوشی بسیار قدرتمندی طرف هستیم و گلکسی نوت 6 سامسونگ 6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی خواهد داشت. از لحاظ پردازنده نیز سامسونگ از چیپست ساخت دست خود در این گوشی تراز اول استفاده می‌کند و چیپست اکزینوس 8890 را در نوت ۶ شاهد خواهیم بود.

Note 6 CPU-Z

این منبع خبری مدعی است گلکسی نوت ۶ از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با آنچه تاکنون از سامسونگ در خصوص طراحی در گوشی‌های گلکسی اس ۷ و نوت ۵ دیده‌ایم نخواهد داشت. البته گفته می‌شود نوت ۶ مقداری ضخیم‌تر است. باتری ۳۷۰۰ میلی‌‌آمپری نیز در نوت ۶ تعبیه شده تا از لحاظ شارژ باتری، کاربر جایی برای نگرانی نداشته باشد. بد نیست بدانید گلکسی نوت ۶ برای اولین بار شاهد استاندارد IP68 است، این استاندارد باعث می‌شود تا این گوشی خوش قد و بالای سامسونگ در مقابل گرد و غبار و آب مقاومت داشته باشد.

از لحاظ سیستم‌عامل نیز طبیعی است که انتظار اندروید نسخه 6.0 را در این گوشی تراز اول داشته باشیم؛ اما گفته می‌شود که ممکن است در صورت انتشار اندروید N، سامسونگ نیز گلکسی نوت ۶ را با این سیستم‌عامل جدید اندروید روانه بازار کند. این منبع آگاه مدعی است سامسونگ برای استفاده از اندروید N در گلکسی نوت 6 با گوگل سخت در حال مذاکره است.

در همین بین منبعی دیگر نیز مدعی شده که گلکسی نوت 6 را سامسونگ در حال حاضر با نام رمز Grace می‌شناسد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد باز هم باید گفت که ممکن است این مشخصات با سخت‌افزار نهایی که در گلکسی نوت 6 سامسونگ به کار گرفته شود تفاوت داشته باشد اما با توجه به سیاست‌هایی که از سامسونگ سراغ داریم می‌توان گفت استفاده از سخت‌افزاری که در اسکرین‌شات برنامه CPU-Z شاهد آن بودیم از جانب سامسونگ به هیچ وجه بعید نیست.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.