ایسر تبلت جدید Iconia Tab 10 A3 را با طراحی زیبا و قیمت مناسب معرفی کرد

معمولاً تبلت‌های ایسر همیشه جزو میان‌رده‌ها یا ارزان‌قیمت‌های بازار هستند و از طراحی ساده‌ای نیز برخوردارند. تبلت جدید Iconia Tab 10 A3-A40 این شرکت با وجود قیمت 200 یورویی از طراحی زیبا و سخت‌افزار معقولی برخوردار است.

0

این تبلت در رنگ مشکی و با المان‌هایی مسی رنگ ساخته شده که زیبایی خاصی را به تبلت بخشیده است. Iconia Tab 10 جدید ایسر دارای صفحه‌نمایشی 10.1 اینچی با وضوح بسیار خوبی 1920 در 1200 پیکسل بوده و به فناوری Precision Plus برای جلوگیری از جذب اثر انگشت مجهز شده است. این صفحه‌نمایش همچنین به جز انگشت با مدادها و قلم‌های رایج و معمولی نیز کار می‌کند و از این‌رو برای یادداشت برداری نیز مناسب خواهد بود.  اسپیکرهای چهارگانه Quadio این تبلت می‌توانند صدای فراگیر مجازی DTS-HD را به ارمغان بیاورند. Iconia Tab 10 A3 همچنین از طریق درگاه صدا یا MicroHDMI خود می‌تواند صدای فراگیر 5.1 کاناله را به سینمای خانگی شما بیاورد. جالب است بدانید چنین اسپیکرهایی پیش از این بر روی تبلت‌های گران‌تر سری Predator این شرکت دیده شده بود.

Acer-Iconia-Tab-10-A3-A40

ایسر این تبلت را به چیپست MediaTek MT8163A مجهز کرده که یک چیپست 64 بیتی با چهار هسته Cortex-A53 با سرعت بین 1.3 تا 1.5 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این چیپست Mali-T720MP2 با فرکانس 600 مگاهرتز بوده که می‌توانید برای بازی‌های نه‌چندان سنگین روی آن حساب کنید. این تبلت همچنین به 2 گیگابایت حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که می‌توانید از طریق درگاه کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت دیگر نیز به آن اضافه کنید.

دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی بوده و در یک بخش فلزی مسی رنگ به زیبایی قرار گرفته و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسلی خواهد بود؛ هرچند نباید از هیچ‌یک توقع زیادی داشته باشید. این تبلت خوشبختانه به آخرین نسخه اندروید یعنی 6.0 مارشملو مجهز شده و اپلیکیشن EZ Utilities ایسر نیز برای پاکسازی رابط کاربری و تغییر المان‌های آن در نظر گرفته شده است. به ادعای ایسر باتری 6100 میلی‌آمپرساعتی این تبلت به لطف پردازنده کم‌مصرف می‌تواند تا 8 ساعت برای کاربر دوام داشته باشد هرچند که خبری از فناوری‌های شارژ سریع نیست.

Acer-Iconia-Tab-10-A3

Iconia Tab 10 حدود 529 گرم وزن و 8.9 میلی‌متر ضخامت داشته و به بلوتوث 4.0 و GPS مجهز بوده و تنها در همین رنگ معرفی شده است. ایسر قصد دارد این تبلت را با قیمت 200 یورو یا حدوداً 255 دلار در خردادماه به بازار اروپا عرضه کند و در مورد عرضه جهانی آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

notebookcheck digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.