آپدیت جدید اندروید ZenFone 2 ایسوس پایداری بیشتری برای آن به همراه دارد

ایسوس پس از Zenfone Zoom و Zenfone 2 Laser، یک آپدیت 103 مگابایتی را برای Asus Zenfone 2 (ZE551ML) منتشر کرده است. این آپدیت پایداری بیشتری را برای گوشی به همراه خواهد داشت.

0

اگر هنوز اطلاعیه یا نوتیفیکیشن مبنی بر اینکه این آپدیت برای دستگاه شما آماده شده است را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به Settings، About Phone و Check for updates آن را به‌صورت دستی وادار به دریافت آپدیت کنید. هنوز لیست تغییرات به‌صورت رسمی منتشر نشده، اما خود این به‌روزرسانی علت وجودش را نشان می‌دهد.

در هنگام بوت شدن دستگاه، خود آپدیت می‌گوید: آپدیت سیستمی جدیدی برای پایداری بیشتر سیستم، آماده شده است. از این گوشی در 28 اردیبهشت سال گذشته، 5 ماه بعد از معرفی اولیه دستگاه در 15 دی سال 93 در کشورهای دیگر، به‌صورت خاص در شهر نیویورک آمریکا پرده‌برداری شد. انتظار می‌رود تا اوایل تیرماه، Zenfone 2 آپدیت به اندروید 6.0 را نیز دریافت کند.

zenfone 2

به‌محض اینکه نوتیفیکیشن مربوط به دریافت آپدیت پایداری را در Zenfone 2 خود دریافت کردید، قبل از شروع به دریافت مطمئن شوید که به شبکه وای‌فای متصل شده‌اید. همچنین توجه کنید که قبل از شروع حداقل 50 درصد باتری داشته باشید. ازآنجایی‌که این آپدیت OTA است، از طریق امواج ارسال می‌شود. پس اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، وحشت نکنید. نوبت شما هم به‌زودی خواهد رسید.

به‌طورکلی آپدیت پایداری آزمایش خوبی برای آپدیت به اندروید 6.0 است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.