آیفون 7 اپل نازکتر و با باتری بزرگتر همراه خواهد بود

بر کسی پوشیده نیست که چند ماه دیگر آیفون ۷ از جانب اپل رونمایی خواهد شد، اپل در نسخه فعلی خود از لحاظ طراحی تغییرات زیادی را اعمال نکرده و با این حساب انتظار می‌رود آیفون ۷ نازک‌تر و با باتری بزرگ‌تری روانه بازار شود.

0

باریک‌تر بودن گوشی از لحاظ زیبا شناختی مزایای زیادی دارد؛ اما در این بین ممکن است کاربران فکر کنند کاهش ضخامت گوشی به قیمت انتخاب باتری کوچکتری در آیفون ۷ تمام شود. بر اساس آخرین گزارش‌هایی که از کره‌ بدست رسیده، گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی طراحی آیفون ۷ است که نسبت به مدل‌های پیشین خود از بدنه‌ای باریک‌تر بهره می‌برد، جالب اینجاست که ادعا می‌شود باریک‌تر شدن ضخامت گوشی به قیمت کاهش میزان ظرفیت باتری گوشی نخواهد بود و در آیفون ۷ شاهد باتری بزرگ‌تری خواهیم بود. اگر از طرفداران گوشی آیفون باشید حتما شایعه‌هایی را که در خصوص حذف جک هدفون در نسخه بعدی آیفون منتشر شده به گوش شما هم خورده است. این امر دلایل زیادی دارد اما بدون شک یکی از این دلایل را می‌توان پیدا کردن جای بیشتر برای تعبیه کردن باتری بزرگ‌تر در آیفون بعدی قلمداد کرد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که اپل شیوه‌ای جدید را برای کنار هم گذاشتن چیپست‌های گوشی بعدی خود به کار خواهد گرفت. این امر باعث می‌شود در قسمت مادربورد و آنتن فضای بیشتری ایجاد شود، احتمالی زیادی داده می‌شود که این فضا برای تعبیه کرده باتری بزرگ‌تر استفاده شود. در این بین گزارش‌هایی نیز از سفارش قطعات از جانب اپل به شرکت‌های تولید کننده در ژاپن و سایر کشورها به گوش می‌خورد.

شرکت TSMC پیش از این اشاره کرده بود که آنها در حال تولید تراشه‌های ۱۶ نانو میلی‌متری با استفاده از فناوری جدید اپل هستند با این حساب انتظار می‌رود این شرکت به عنوان تنها تولید کننده چیپست A10 به حساب آید. در مجموع باید گفت هنوز تا زمان رونمایی آیفون ۷ راه درازی باقی مانده است و بدون شک اخبار بیشتری از این گوشی به بیرون درز پیدا خواهد کرد در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اخبار فارنت را دنبال کنید.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.