داستان لوگوی جدید اچ‌پی در اولترابوک‌های جدید Spectre چیست؟

اولترابوک‌های جدید سری Spectre شرکت اچ‌پی زیبایی‌ و امکانات زیادی دارند، اما در کنار این موارد بیشتر از همه لوگوی جدید اچ‌پی به چشم می‌خورد، به همین منظور بد نیست نگاهی به این لوگوی جدید و مدرن داشته باشیم.

1

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خبر معرفی اولترابوک Spectre 13 اچ‌پی برخوردید،‌این لپ‌تاپ فوق‌باریک در کنار امکانات و زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد دیگر شاهد لوگوی همیشگی اچ‌پی که در آن Hewlett-Packard به صورت کامل درج شده بود نیست، این امر در حالی است که مدل اولترا بوک Spectre x360 که سال گذشته از جانب اچ‌پی معرفی شده بود از لوگوی کامل اچ‌پی بهره می‌برد. اچ‌پی در لوگوی جدید خود که در اولترا بوک Spectre 13.3 از آن استفاده کرده ادعا می‌کند که این لوگوی زیبا و مینیمالیستی تنها برای لپ‌تاپ‌های تراز اول این شرکت استفاده خواهد شد.
HP-Spectre-13.3-gold-2
واقعیت این است که اچ‌پی حدود ۵ سال پیش از شرکت Moving Brands که ید طولایی در طراحی لوگوی شرکت‌های تراز اول دارد در خواست کرد که لوگوی این شرکت را مجدد طراحی کند. لوگوی طراحی شده بسیار زیبا و جذاب از آب در آمد و اچ‌پی از آن زمان تاکنون در پی فرصت بود تا این لوگوی جدید را در محصولات خود به کار گیرد اما این فرصت تا امروز به دست نیامده بوده است.

از طرف دیگر اگر پیگیر اخبار اچ‌پی بوده باشید حتما در جریان هستید که این شرکت بزرگ به دو قسمت تقسیم شده است، این قضیه فرصت مناسبی را برای به خدمت گرفتن لوگوی جدید طراحی شده در اختیار اچ‌پی قرار داد. جالب است بدانید شرکت Moving Brands حدود هشت سالی می‌شود که با اچ‌پی همکاری می‌کند و با این حساب می‌توان گفت ممکن است که Spectre 13 محصولی جدید باشد اما کاملا مشخص است که اچ‌پی زمانی زیادی را برای ساخت این محصول صرف کرده است. به هر ترتیب آنچه مهم است این است که از حالا به بعد لوگوی زیبا و مینیمالیستی جدید اچ‌پی را در لپ‌تاپ‌های تراز اول این شرکت شاهد خواهیم بود.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    خدائیش مزخرفه… :))