گوگل از طراحی جدید آیکون‌های اپلیکیشن‌های سرویس خانواده Play رونمایی کرد

کاربران اندروید حدود چهار سالی می‌شود که از سرویس‌های مختلف خانواده Play استفاده می‌کنند، از قرار معلوم گوگل طرحی جدید برای آیکون‌های اپلیکیشن‌های این سرویس در انداخته است.

0

به جرات می‌توان گفت گوگل‌پِلی از زمان عرضه تاکنون به ابزاری پرکاربرد و اجباری در سیستم‌عامل اندروید تبدیل شده است و کاربری نیست که از سرویس‌های مختلف نظیر پلی‌استور، پلی‌موزیک، پلی‌بوکز و غیره استفاده نکرده باشد. از طرف دیگر به هر اندازه که از یک اپلیکیشن استفاده کنیم به همان اندازه ظاهر آن در دراز مدت برای کاربر تکراری می‌شود. اینجاست که گوگل سعی کرده تا طرحی جدید برای آیکون اپلیکیشن‌های سرویس‌های مختلف گوگل‌پلی ایجاد کند، لازم به ذکر است که این طراحی جدید تنها شامل آیکون‌ها می‌شود و ظاهر داخلی اپلیکیشن‌های خانواده Play دست نخورده باقی مانده است.

این آیکون‌ها مقداری شفاف‌تر شده‌اند و ظاهری مدرن‌تر به خود گرفته‌اند. پیکان همیشگی گوگل‌پلی هم در پشت طراحی آیکون‌ها دیده می‌شود و با این حساب می‌توان گفت از لحاظ بصری انتخاب اپلیکیشن‌ مورد نظر راحت‌تر به نظر می‌رسد. گوگل وعده داده تا دستگاه‌های اندرویدی تا چند هفته آینده چشمشان به جمال طراحی جدید آیکون‌های اپلیکیشن‌های سرویس خانواده گوگل پلی روشن شود.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.