رونمایی از گوشی هوشمند OPPO F1 Plus با طراحی شبه آیفون و دوربین سلفی فوق‌العاده!

شرکت چینی اوپو ساعاتی پیش در هند از پرچم‌دار جدید خود با نام OPPO F1 Plus رونمایی کرد.

2

اگر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند فارنت را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد خبر انتشار جزئیات گوشی‌های هوشمند سری F شرکت Oppoرا خوانده‌اید. همان‌گونه که در آن خبر اشاره شده بود،‌شرکت Oppo قصد دارد بازار خود را با روانه کردن سری جدیدی از گوشی‌ها گرم‌تر کند. این خانواده جدید در سری F این شرکت قرار می‌گیرند و بیشتر برای طرفداران سلفی ساخته‌ شده‌اند.

Oppo-F1-Plus-in-pictures (2)

همچون نسخه اصلی، در طراحی گوشی هوشمند OPPO F1 Plus نیز به وضوح از آیفون 6 شرکت اپل الگوبرداری شده، با این حال شرکت سازنده تمام توان خود را در به کار گیری دوربین سلفی فوق‌العاده 16 مگا پیکسلی در آن به کار گرفته است. اوپو مدعی است که دوربین سلفی F1 Plus، نسبت به سایر هم‌رده‌های خود در بحث جذب نور و شفافیت تصاویر چهار برابر بهتر عملکرده، این در حالیست که محدوده دینامیکی آن نیز به دو برابر افزایش یافته است.

Oppo-F1-Plus-in-pictures (1)

علاوه بر این سنسور مذکور که دارای گشادگی دیافراگم  f/2 بوده، قادر است 4 برابر نسبت به نمونه‌های مشابه سریع‌تر و با صدایی به مراتب کمتر اقدام به ثبت عکس نماید. در هر حال از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای Helio P10 مدیاتک که برپایِ معماری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 گیگابایتی، بهره‌مندی از فناوری جدید شارژ فوق‌سریع VOOC و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی اشاره کرد.

Oppo-F1-Plus-in-pictures (3)

شرکت سازنده برای افزایش کارایی دوربین‌ سلفی، گوشی هوشمند F1 Plus را به چند اپلیکیشن تصویربرداری اختصاصی همچون Beautify 3.0 به طور پیش‌فرض مجهز کرده است؛ علاوه بر این نمایشگر طوری طراحی گردیده که می‌تواند نقش فلاش دوربین سلفی را هم بازی نماید. انتظار میرد فروش گوشی هوشمند OPPO F1 Plus در آینده‌ای نه چندان دور در اکثر بازارهای شناخته شده با قیمت پایه 425 دلاری آغاز شود.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. متین می‌گوید

    دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است نه ۸ !!!!!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممنون اصلاح شد