تائید شد: P9 هواوی با دوربین لایکا همراه خواهد بود!

حدود دو ماه پیش بود که هواوی همکاری خود با شرکت لایکا را برای تجهیز دوربین‌ گوشی‌های این شرکت به لنزهای لایکا اعلام کرد، اخیرا یکی از مدیران ارشد هواوی نیز حضور دوربین لایکا را در پرچمدار آینده هواوی گوشی P9 تایید کرد.

1

همان‌گونه که اشاره شد هواوی و لایکا دو ماه پیش اعلام کردند برای ارتقا کیفیت دوربین‌های به خدمت گرفته شده در گوشی‌های هواوی با یکدیگر هم‌پیمان شده‌اند، از قرار معلوم این همکاری به بار نشسته و در P9 شاهد اولین نتیجه این همکاری خواهیم بود.

استفاده از دوربین‌های لایکا و همکاری میان هواوی و لایکا برای هواوی اهمیت زیادی دارد، این امر به اندازه‌ای است که آقای گو پینگ (Guo Ping)، یکی از مدیران تراز اول هواوی در کنفرانس خبری در چین که گزارش سالانه مالی این شرکت در آن منتشر می‌شود به این مهم اشاره کرد. این مدیر تراز اول متذکر شد که در آینده نزدیک هواوی P9 روانه بازار خواهد شد و در کنار تمامی ویژگی‌های بارزی که در این گوشی پرچمدار به چشم می‌خورد، دوربین لایکا نیز در این محصول خودنمایی خواهد کرد.

جالب اینجاست که در همین حال، تصویر جدیدی نیز از هواوی P9 به بیرون درز پیدا کرده است، در این تصویر شاهد دوربین دوگانه‌ای در قسمت پشت گوشی هستیم که نام برند لایکا در کنار این دوربین جا خوش کرده است. بد نیست بدانید شرکت آلمانی لایکا ید طولایی در ساخت لنز دوربین دارد، احتمال می‌رود دیافراگم دوربین به کار رفته در هواوی P9 از نوع f/2.2 باشد و فاصله کانونی آن ۲۷ میلی‌متر در نظر گرفته شده باشد.

همان‌گونه که در بالا نیز اشاره شد استفاده از لنزهای لایکا در دوربین پرچمدار بعدی هواوی نکته‌ای نیست که به این راحتی بتوان از کنار آن رد شد و با این حساب باید دید دوربین دوگانه این محصول که به لنزهای لایکا مجهز است در عمل چگونه خواهد توانست در مقابل سایر رقبا قد علم کند.

هواوی وعده داده تا گوشی پرچمدار خود را هجدهم فروردین ماه طی مراسمی رونمایی کند، تا این تاریخ تنها چهار روز زمان باقی است و امیدواریم هواوی محصولی شایسته انتظار و اشتیاق هواداران خود روانه بازار کند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mpour می‌گوید

    عالی عالی لایکا حرف نداره ولی میشه کلی باهاش حرف زد توعکاسی