معرفی گوشی هوشمند تاشو Gionee W909 با دو صفحه‌نمایش، 4 گیگابایت رم و Helio P10

در دنیای گوشی‌های هوشمند لمسی امروزی دیگر عمر گوشی‌های تاشو به پایان رسیده است. اما اگر هنوز روی چنین گوشی‌هایی اصرار دارید شرکت چینی Gionee یک گوشی جدید اندرویدی تاشو با مشخصاتی نسبتاً مناسب معرفی کرده است.

1

این گوشی دارای دو صفحه‌نمایش 4.2 اینچی هر دو از نوع IPS LCD با زاویه دید خوب و وضوح اچ‌دی 720p است. جیپست انتخاب شده برای این گوشی Helio P10 مدیاتک با 8 هسته Cortex-A53 با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 بوده که با 4 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. این گوشی همچنین به 64 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه microSD مجهز شده است.

Gionee-W909

Gionee W909 از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار بوده و با ضخامت 16.5 میلی‌متر و وزن 207.7 گرم عرضه خواهد شد. این گوشی یک باتری 2530 میلی‌آمپر ساعتی و یک حسگر اثر انگشت در کنار دوربینش دارد و جالب است بدانید به درگاه USB Type-C نیز مجهز شده است.

جنس بدنه گوشی از چرم مصنوعی بوده و قیمت آن نیز حدود 4000 یوآن چین یعنی 615 دلار تعیین شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. موبایل فقط نوکیا می‌گوید

    یا اکثر امام زاده ها،
    کی ۲۵۰۰پول حروم این دمپایی گمنام میکنه