ساندار پیچای پیش از دیدن نسخه نهایی Google Cardboard آن را رونمایی کرده است!

هدست واقعیت مجازی ارزان و مقوایی کاردبورد گوگل را حتماً می‌شناسید. اخیراً مشخص شده ساندار پیچای مدیرعامل فعلی گوگل بدون این‌که نسخه نهایی این محصول را ببیند از آن در کنفرانس Google I/O پرده‌برداری کرده است.

0

Clay Bavor مدیرارشد بخش واقعیت مجازی گوگل در این‌باره می‌گوید یک‌بار حدود هشت و نیم هفته پیش از شروع کنفرانس Google I/O به دفتر پیچای که آن زمان مدیر بخش اندروید گوگل بود احضار می‌شود. پیچای پس از دیدن کار او روی کاردبورد هیجان زده می‌شود و از او می‌خواهد هر طور که شده این محصول را به کنفرانس برساند. «باشه Clay زودباش!» در چنین زمان اندکی پیچای نتوانست روی پروژه نظارت کامل را داشته باشد و Clay Bavor یا کاردبورد را در چند هفته باقیمانده به شروع مراسم ندید.

google-cardboard

ابتدا برنامه این بود که کاردبورد در کوله‌پشتی که هر یک از حضار در ابتدای جلسه دریافت می‌کردند وجود داشته باشد اما شب گذشته پیچای نظر خود را تغییر داد. او می‌خواست تا کاردبورد را روی سن معرفی کند و سپس از نماینده‌های خود بخواهد تا این هدست را به حضار تقدیم کنند. این تصمیم پیچای ساعت 11 شب پیش از مراسم گرفته شد. روز بعد او روی سن رفت و کاردبورد را مانند هر محصول دیگری معرفی کرد؛ درحالی‌که نسخه نهایی آن و یا نسخه نهایی نرم‌افزار را ندیده بود! پیچای اعتماد کامل خود را روی Bavor و تیمی که روی کاردبورد کار می‌کرد قرار داده بود.

در مقاله‌ای که وب‌سایت Buzzfeed منتشر کرده همچنین اطلاعات دیگری در مورد ساندار پیچای از دوران کودکی او گرفته تا جذبش توسط گوگل و آینده کاری او نوشته شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را از اینجا کامل بخوانید.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.