Oppo بیش از ۱۸۰ هزار دستگاه گوشی‌های R9 و R9 Plus را در اولین روز عرضه فروخت

اوپو چندی پیش گوشی‌های هوشمند  پرچم‌دار R9 و R9 Plus خود را رونمایی کرد و روز گذشته در اولین روز عرضه این شرکت چینی توانسته بیش از 180 هزار دستگاه از این دو گوشی را تنها در چین بفروشد.

1

با وجود این‌که اوپو برند شناخته شده‌ای در اروپا، آمریکا و حتی خاورمیانه نیست اما این برند در کشور خودش خوب عمل می‌کند. رقم 180 هزار فروش در واقع مربوط به مجموع فروش آنلاین و آفلاین بوده و ظاهراً کمپین تبلیغاتی بزرگ Oppo در فروش این دو گوشی تأثیر بسزایی داشته است. این برند از بازیگران و خواننده‌های مشهور چینی برای تبلیغ R9 و R9 پلاس استفاده کرده بود و برای هفته‌های تا زمان عرضه رسمی بازار تلفن همراه را از نام این دو گوشی پر کرده بود. ظاهراً مردم چین از طراحی این دو گوشی نیز رضایت دارند و مسلماً رنگ رزگلد و طلایی و طراحی شبیه به آیفون را نیز می‌پسندند.

R9 و R9 Plus با صفحه‌نمایش‌های 5.5 و 6 اینچی، دوربین‌های 16 و 13 مگاپیکسلی، اسنپ‌دراگون 652 و Helio P10 و همچنین حسگر اثر انگشت توانسته‌اند با قیمت مناسب خوب و امکانات مناسب به گزینه بهتری نسبت به پرچم‌داران اپل، سامسونگ و ال‌جی تبدیل شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    این شرکتا دقب=یقا شبیه مردار خوار ها عمل میکنن که از تلاش بقیه به نون و نوایی میرسن