ساعت هوشمند اندرویدی کاسیو با قیمت 500 دلار در استور گوگل عرضه شد

کاسیو در نمایشگاه CES 2016 ساعت هوشمند اندرویدی خود را با نام Smart Outdoor Watch معرفی کرد. این اولین ساعت هوشمند جان‌سخت اندرویدی است که حالا با قیمت 499 دلار در Google Store عرضه شده است.

1

در حالی که ساعت‌های هوشمند اندرویدی معمولاً قیمتی بین 200 تا 350 دلار دارند حالا کاسیو ساعت خود را با قیمت 500 دلار عرضه کرده است. این ساعت مانند موتو 360 موتورولا از یک صفحه‌نمایش (نه‌چندان) دایره‌ای از نوع LCD بهره می‌برد که یک لایه نمایشگر مونوکروم نیز برای نمایش اطلاعات زیر نور آفتاب برای آن در نظر گرفته شده است. با وجود این‌که این ساعت زمخت‌تر و ضخیم‌تر از ساعت‌های اندرویدی دیگر است اما در عوض می‌تواند تا 50 متر زیر آب دوام آورده و به لطف استاندارد نظامی MIL-STD-810G در برابر ضربه و شوک نیز مقاومت کند.

casio-smartwatch

مشخصات فنی این ساعت توسط گوگل درج نشده اما وضوح 300 در 320 صفحه‌نمایش و چیپست اسنپ‌دراگون 400 مانند بسیاری ساعت‌های هوشمند دیگر اندرویدی به صورت استاندارد برای آن در نظر گرفته شده است.

این ساعت با اپلیکیشن‌هایی مخصوص کوهنوردی و گردش مانند ViewRanger، MyRadar و RunKeeper عرضه شده و در دو رنگ نارنجی و زیتونی (اختصاصی گوگل استور) عرضه می‌شود.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    با ورود شرکت های ساعت سازی مطمئنا خیلیا دیگه ساعت های شرکت های تکنولوژی رو نمیخرن