حالا همه می‌توانند بازی‌های Xbox 360 را بر روی Xbox One بخرند

مایکروسافت سعی دارد به هر قیمتی که شده بازنده جنگ کنسول‌ها نباشد، به همین منظور مدتی است شاهد به آب و آتش زدن این شرکت برای ارتقا کیفیت محتوای عناوین ایکس‌باکس وان هستیم، به همین منظور از این پس گیمرها قادر هستند بازی‌های ایکس‌باکس 360 را بر روی ایکس‌باکس وان خریداری کنند.

0

هواداران دو آتشه کنسول بازی مایکروسافت حدود یک ماهی است که شاهد نسخه پیش‌نمایش آپدیت ایکس‌باکس وان هستند، این پیش‌نمایشِ آپدیت که برای کاربران عضو منتشر شده بود شاهد تغییرات زیادی هست که مهمترین آنها را می‌توان امکان خرید دیجیتالی عناوین ایکس‌باکس 360 از دیجیتال استور و امکان چت 16 نفره یاد کرد.

از قرار معلوم این امکانات از حالا به بعد دیگر به صورت پیش‌نمایش برای کاربران عضو وجود ندارد و از این پس تمامی کاربران به آپدیت جدید کنسول ایکس‌باکس وان دسترسی خواهند داشت.

کاربران ایکس‌باکس وان تاکنون تنها در حین بازی‌های تحت شبکه به تعداد 12 نفر قادر به چت و گفتگو با یکدیگر بودند، اما همان‌گونه که ذکر شد در این آپدیت جدید تا سقف 16 کاربر قادر به چت همزمان هستند، امکان برقراری گفتگوی صوتی در حین استریم کردن عناوین ایکس‌باکس وان بر روی اپلیکیشن Twitch هم ویژگی جدیدی است که این آپدیت جدید برای کاربران به ارمغان آورده است.

از طرف دیگر گیمرها پیش از این تنها قادر بودند 30 ثانیه از اجرای بازی خود را ضبط کنند؛ اما پس از ارتقا کنسول ایکس‌باکس وان به آپدیت جدید به صورت نامحدود قادر به ضبط بازی در اپلیکیشن Twitch هستند. موارد فنی دیگری نیز در این آپدیت جدید لحاظ شده است، بهینه سازی دقت کنترلر بی‌سیم Elite کنسول ایکس‌باکس وان یکی از این امکانات فنی است که در این آپدیت جدید لحاظ شده است.

همان‌گونه که ذکر شد این آپدیت جدید در حال حاضر برای کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان منتشر شده است و اگر شما هم از کاربران این کنسول جدید بازی مایکروسافت هستید پیشنهاد می‌کنیم فرصت را غنیمت شمرده و نسبت به آپدیت کنسول بازی خود اقدام کنید.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.