درز تصاویر رسمی و مشخصات فنی گوشی هوشمند Huawei P9 Lite پیش از رونمایی رسمی

هواوی قرار است در تاریخ ۱۸ فروردین ماه مراسمی را در لندن برگزار کند،‌در حال حاضر مشخص نیست در این مراسم دقیقا چه محصولاتی رونمایی می‌شوند؛ اما بدون شک شاهد گوشی‌های تراز اول از خانواده P9 هواوی خواهیم بود که در این بین تصاویر رسمی و مشخصات فنی هواوی P9 Lite پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز پیدا کرده است.

0

لازم است بدانید این گوشی که شاهد انتشار تصویر و مشخصات آن هستیم هنوز از جانب هواوی با نام P9 Lite نامیده نمی‌شود و در حال حاضر از آن با اسم رمز هواوی ونوس یاد می‌شود اما یکی از منابع آگاه از برنامه‌های هواوی مدعی است که مشخصات این فنی به بیرون درز پیدا کرده مربوط به P9 Lite هواوی است.

طرفداران گوشی‌های هواوی باید P8 Lite این شرکت را به خاطر داشته باشند، این گوشی در واقع نسخه مقرون به صرفه گوشی هواوی P8 بود، با این حساب انتظار می‌رود هواوی P9 Lite نیز از همین قائده پیروی کند.

Huawei-P9-Lite-White

گفته می‌شود که صفحه‌نمایش هواوی P9 ابعادی برابری با ۵.۲ اینچ داشته باشد، این طور که پیداست هواوی P9 Lite نیز در همین ابعاد روانه بازار شود، جالب اینجاست که بنا به آخرین اطلاعات منتشر شده، رزولوشن این گوشی نیز کاهشی ندارد و از رزولوشن فول‌اچ‌دی برخوردار خواهد بود. از طرف دیگر انتظار می‌رود ۳ گیگابایت رم در هواوی P9 Lite جا خوش کند.

با این حساب می‌توان بیشترین تفاوت هواوی P9 را با P9 Lite در پردازنده این محصولات دانست، به این ترتیب انتظار می‌رود چیپستی کمتر از چیپست P9 که مدل Kirin 950 است در P9 Lite استفاده شود. از لحاظ بدنه نیز بر خلاف P9، گوشی هواوی P9 Lite از بنده‌ای تماما فلزی بهره نخواهد برد.

Huawei-P9-Lite-Gold

ویژگی بارز دوربین دوگانه P9 نیز در P9 Lite غیبت خواهد داشت. هواوی پس از گوشی Mate 7 خود در تمامی گوشی‌های تراز اول این شرکت از سنسور اسکن اثر انگشت استفاده می‌کند، گفته می‌شود که P9 Lite نیز به سنسور اثر انگشت مجهز است.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، هواوی در مراسم آتی خود قرار است گوشی‌های P9، P9 Premium و P9 Lite را رونمایی کند، جالب اینجاست که بیشتر مشخصات فنی این محصولات تاکنون توسط منابع مختلف برملا شده‌اند.

از طرف دیگر شایع شده است که خانواده P9 هواوی میزبان گوشی دیگر نیز خواهد بود، این گوشی که گفته می‌شود با نام P9 Max روانه بازار می‌شود انتظار می‌رود صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد و به بهترین تجهیزات سخت‌افزاری مجهز باشد.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.