تماشا کنید: ویدئوی 40 ثانیه‌ای اپل به مناسبت 40 سالگی این شرکت

اپل ده روز دیگر یعنی 13 فروردین ماه چهل ساله می‌شود. این شرکت در مراسم شب گذشته خود یک ویدئوی 40 ثانیه‌ای را به همین مناسبت پخش کرد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

0

در سال 1976 استیو جابز به همراه استیو وزنیاک و همچنین رونالد وین اپل را بنیان‌گذاری کردند. این دو استیو مسیر اپل را تا جایی ادامه دادند که حالا اپل را به عنوان ثروتمندترین شرکت جهان با بیش از 200 میلیارد دلار دارایی نقد می‌دانند؛ در حالی که رونالد وین دو هفته پس از تأسیس اپل سهامش را به قیمت 2300 دلار واگذار کرده و مطمئناً هر روز حسرت این تصمیمش را می‌خورد. ده درصد سهام آقای وین اگر کماکان متعلق به خودش بود حالا ارزشی برابر با 5.9 میلیارد دلار داشت و 2300 دلار حتی 40 سال پیش در برابر این مبلغ پشیزی نبود.

از پول که بگذریم اپل ابداعات و محصولات بسیاری مهمی مانند مکینتاش، آی‌پاد، آیفون و آ‌پد داشته و در این ویدئو به سرعت مروری روی آن‌ها خواهیم داشت. به ادعای اپل محصولات این شرکت حالا توسط بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود و به این ترتیب ظاهراً تیم کوک کار سخت جانشینی استیو جابز را به خوبی انجام داده است. مدیرعامل اپل امیدوار است 40 سال آینده این شرکت نیز به همان خوبی 40 سال اخیر باشد و اعلام کرده که از سال آینده اپل تجهیزات خود را به مقر جدید خود منتقل خواهد کرد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.