قیمت و زمان عرضه iPhone SE مشخص شد

اگر طی ساعات اخیر اخبار مرتبط با گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که اپل سرانجام از آیفون 6 اینچی جدید با نام iPhone SE رونمایی کرده است.

1

در حالی که بسیاری منتظر معرفی نسخه کامپکت آیفون 6 اس بودند، اپل سرانجام از این محصول با نام iPhone SE رونمایی کرد که در حقیقت می‌توان آن را آیفون 5 اس دانست که راحت‌ در دست قرار می‌گیرد.

در حال حاضر میلیون‌های  آیفون 5 اس فقط در ایالات متحده فعال است که صاحبان آن‌ها اگرچه از اندازه نمایشگر این محصول راضی هستند، با این حال ترجیح می‌دهند سخت‌افزار داخلی آن کمی ارتقا پیدا کند و این دقیقاً همان موضوعی است که باعث تولید  iPhone SE  مجهز به تراشه A9 و دوربین 12 مگا پیکسلی گردیده است.

در هر حال بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کوپرتینوها، iPhone SE در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، سفید، رزگلد و طلایی از تاریخ ۵ فروردین‌ماه در کشورهای استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ‌کنگ، ژاپن، نیوزیلند، پورتوریکو، سنگاپور، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به ترتیب با قیمت 399 و 499 دلار قابل پیش‌خرید خواهد بود. این در حالی است که عرضه عمومی آن یک هفته پس از تاریخ ذکر شده، از ۱۲ فروردین آغاز می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    دیگه مگه چیزی هم مونده بود معرفی کنه