یکی از مدیران هواوی با یک گوشی مجهز به دوربین دوگانه رؤیت شد؛ آیا این هواوی پی 9 است؟

جالب است بدانید اولین شایعات در مورد دوربین دوگانه هواوی پی 9 از مهرماه سال گذشته آغاز شد و از آن زمان تاکنون شایعات و تصاویر زیادی منتسب به این گوشی درز کرده است. به تازگی تصاویری از چین منتشر شده که یکی از مدیران هواوی را با یک گوشی جدید مجهز به دوربین دوگانه نشان می‌دهد.

1

همان‌طور که می‌دانید هواوی قصد دارد گوشی یا سری گوشی‌های P9 خود را هجدهم فروردین‌ماه رونمایی کند. آخرین تیزر هواوی از این گوشی عملاً به کار بردن دوربین دوگانه را تأیید کرده است و حالا تصاویر درز کرده از مدیر هواوی نیز گواهی بر آن است. این تصاویر دقیقاً طراحی P9 را منطبق با تصاویر درز کرده نشان می‌دهد با این تفاوت که حسگر اثر انگشت بر خلاف تصاویر مربعی شکل در نظر گرفته شده است. هواوی مدتی است که تیزرهای این گوشی را با هش‌تگ #oo و با اشاره به دوربین دوگانه منتشر می‌کند و انتظار داریم این دوربین دوم واقعاً برای افزایش کیفیت تصاویر استفاده شود.

huawei-p9-leak

طبق شایعات هواوی پی 9 در سه مدل Max، Lite و معمولی عرضه خواهد شد که هر دو به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهند بود. تفاوت این گوشی‌ها در اندازه صفحه‌نمایش، چیپست، میزان حافظه رم و حافظه داخلی خواهد بود. مدل لایت با اسنپ‌دراگون 650، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به صفحه‌نمایش 5 اینچی FHD مجهز خواهد بود.

مدل معمولی از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی FHD، چیپست Kirin 950، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و مدل مکس هم صفحه‌نمایش 6.2 اینچی QHD، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و به چیپست Kirin 955 مجهز خواهد شد. جهت اطلاع از مشخصات بیشتر این سه گوشی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

«ریچارد یو» مدیرعامل بخش مشتریان و دستگاه‌های هواوی ماه گذشته ادعا کرد که هواوی می‌تواند تا 5 سال آینده حتی سامسونگ و اپل را هم پشت سر بگذارد که البته با توجه به رشد سریع این شرکت چینی در چند سال اخیر و افزایش کیفیت محصولات آن با وجود حفظ قیمت مناسب چندان هم بعید به نظر نمی‌رسد.

phoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مطمئنا بازار آندروید رو داره از دست سامسونگ در میاره