جزئیات جدید از HTC 10؛ صفحه نمایش Super LCD 5 و باتری 3 هزار میلی‌آمپرساعتی

طی چند وقت اخیر شاهد درز تصاویر و شایعات متعدد منتسب به پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی با نام HTC 10 بوده‌ایم.در همین رابطه نیز ساعاتی پیش لودهنده معروف توئیتری Evan Blass مدعی گردیده که این محصول به صفحه‌نمایش Super LCD 5 و باتری 3 هزار میلی‌آمپر مجهز شده است.

0

تاکنون اخبار متعددی در رابطه با مشخصات فنی و ظاهر محصول مورد بحث که به تازگی با نام HTC 10 نیز شناخته می‌شود را انعکاس داده‌ایم، در همین رابطه نیز به تازگی مشخص شده که این محصول برخلاف شایعات قبلی از نمایشگر Super LCD 5 به جای AMOLED بهره می‌برد.

لازم به ذکر است در نمایشگرهای خانواده Super LCD که توسط سامسونگ تولید و روانه بازار شده است با افزودن پنل تاچ بر بالای شیشه محافظ، رنگ‌ها زنده‌تر ارائه شده و همچنین در نور آفتاب عملکرد بهتری در مقابل AMOLED از خود به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این در نمایشگرهای Super AMOLED، ضخامت صفحه به‌وسیله یکپارچه‌سازی پنل تاچ با نمایشگر، کاهش یافته که در طرف دیگر باعث بهینه شدن مصرف انرژی نیز می‌گردد.

در سوی دیگر چندی پیش اطلاع یافتیم که گوشی مورد بحث به دوربین‌هایی در کلاس جهانی تجهیز گردیده که در نوع خود بی نظیر است. منبع خبر همچنین تصریح می‌کند که قرار است انرژی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی را یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید که ظرفیت آن نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است.

در هر حال انتظار داریم وان ام 10 با پیروی از همان زبان طراحی به کار رفته در وان A9، بدنه باریک فلزی، تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده، 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5 الی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD، حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم و رابط کاربری Sense UI توسعه یافته بر اندروید 6 مارشملو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و نقره‌ای ماه آینده معرفی گردد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.