عیدانه: راهنمای عملی سرگرمی در تعطیلات نوروز 95

شما برای خوش‌گذراندن تعطیلات نوروزی‌تان حتما حداقل به یکی از مقالات ما نیازمندید! اگر هنوز هم برای انتخاب بازی یا فیلم‌های مناسبت تعطیلات نوروز دو دل هستید، مجموعه مقالاتی برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

1

همچون سال گذشته که در گیم‌نیوز مطالب مختص ایام تعطیلات نوروز را تدارک دیده و پیشنهادهایی برای سلایق و علایق مختلف جهت هر چه مفرح‌تر سپری کردن این ایام ارائه کرده بودیم، امسال نیز از شما دعوت می‌کنیم که بار سرگرمی‌های نوین نوروز خود را روی دوش گیم‌نیوز و نویسنده‌های‌ش بگذارید و مقالات پیشنهادهای نوروزی این سایت را بخوانید.

همان‌طور که از اسمش پیداست، اولین لیست پیشنهادی گیم‌نیوز باید در مورد بازی‌های رایانه‌ای باشد. در مقاله‌ی بازی‌های پیشنهادی برای نوروز 95، ده بازی معرفی شده‌اند که سعی شده سلایق مختلف و قشرهای مختلف بازی‌کنندگان پوشش داده شود. در این لیست از بازی‌های قدیمی، تا حداکثر دو نسل قبل گرفته تا بازی‌هایی که فقط چند ماه از انتشارشان می‌گذرد، بازی معرفی شده است.

splatoon

10 بازی پیشنهادی برای ایام نوروز 95

گیم‌نیوزی‌ها امسال برای علاقه‌مندان به فیلم 10 پیشنهاد دارند که تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند، البته در تهیه‌ی این لیست سعی شده تا سلیقه‌ی قالب جماعت گیمر بیشتر مورد توجه باشد تا دوستان عشق فیلم و سینمایی‌تر. هر چند در روزهای آتی برنامه‌هایی برای این دوستان هم خواهند داشت.

pirates-band-of

10 فیلم پیشنهادی برای ایام نوروز 95

بازی‌های موبایل هم در پیشنهادهای عیدانه‌ی گیم‌نیوز از قلم نیفتاده‌اند. اگر مجبورید که با خانواده به دید و بازدیدهای نوروزی بروید، یا عازم سفر هستید و مدت‌ها از خانه و کنسول‌ها و پی‌سی عزیزتان دور، بهتر است این بازی‌ها را دانلود و نصب کنید و همراه‌تان داشته باشید.

fallout-shelter

10 بازی اندروید پیشنهادی برای نوروز 95

5 بازی ویندوزفون پیشنهادی برای نوروز 95

داستان‌های مصور یا همان کامیک‌بوک‌ها هم یک پای ثابت سرگرمی‌های دیجیتال پیشنهادی برای هر نوع ایام تعطیلاتی هستند. در گیم‌نیوز این بار 13 کامیک تک قسمتی پیشنهاد شده است که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید در یک روز و در عرض دو الی سه ساعت بخوانید و لذت ببرید. علاقه‌مندان به کامیک اصلا فکر از دست دادن این مطلب را هم نکنند!

spider-man

13 کامیک تک نسخه‌ای برای ایام نوروز 95

امسال گیم‌نیوز برای کتاب‌خوان‌ها و علاقه‌مندان به مطالعه‌ی آثار ادبی هم یک لیست تدارک دیده است. در مقاله‌ای که با عنوان “10 کتاب پیشنهادی برای نوروز 95” منتشر شده است، می‌توانید با 10 کتاب که دیگر واقعا باید بخوانید آشنا شوید.

ivan-ilych

10 کتاب پیشنهادی برای ایام نوروز 95

هر روزتان نوروز باد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تفریح ما

    خواب