ببینید: نگاهی به درون گلکسی اس 7 اج سامسونگ زیر اشعه ایکس

با وجود این‌که تاکنون کالبدشکافی‌های زیادی بر روی گلکسی اس 7 و اس 7 اج انجام شده اما هیچ چیز نمی‌تواند جزئیات را به خوبی تصاویر با اشعه ایکس نشان دهد. یک تکنسین الکترونیک به تازگی گلکسی اس 7 اج را زیر اشعه ایکس قرار داده تا از ریزترین جزئیات آن سر در بیاورد.

0

ویلهلم رونتگن کاشف اشعه ایکس شاید هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کرد که این اشعه روزی برای بررسی اجزای تلفن‌های همراه استفاده شود. با وجود این‌که در کالبدشکافی‌ها اجزای مختلف گلکسی اس 7 مشخص شده بود اما با نگاهی به تصاویر زیر می‌توانید دقیق‌ترین جزئیات را هم ببینید.

S7-x-ray

با اشعه ایکس می‌توانید آهن‌رباهای اطراف لرزش‌گیر اپتیکا، سنسور و ماژول دوربین، سیم‌های مسی درون لوله خنک‌کننده، دوربین جلو، پردازنده، بلندگو و سایر اجزا را با دقت هرچه بیشتر ببینید. شاید با چنین تصاویری باشد که به سختی کار مهندسان و معماران الکترونیک گوشی‌های هوشمند پی می‌بریم. احتمالاً شما هم در خبرها شنیده‌اید که مجموع هزینه قطعات ساخت گلکسی اس 7 تنها 250 دلار می‌شود اما حتی اگر هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی و همچنین تحقیق و توسعه را در نظر نگیریم طراحی داخلی گوشی با این دقت وقت و هزینه زیادی طلب می‌کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.