در اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک یک بازی بسکتبال مخفی شده است!

سازندگان اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک خلاقیت به خرج داده‌اند و این اپلیکیشن درکنار وظیفه پیام رسانی که دارد، یکی دو بازی معمولی نیز در دل خود مخفی کرده که ظاهرا یکی از آنها بازی بسکتبال است.

0

چندی پیش کاشف به عمل آمد که اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک، بازی شطرنجی را در دل خود نهان دارد و کاربران قادر هستند از راهی مخفی آنرا فعال کنند، از قرار معلوم سازندگان مسنجر فیس‌بوک تنها این بازی را در اپلیکیشن خود مخفی نکرده‌اند و یک بازی بسکتبال نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.
messenger basketball 2
ناگفته پیداست که این بازی در حالت معمولی قابل رویت نیست و کاربر باید شیوه‌ای مخصوص را برای فعال ساختن آن دنبال کند.
messenger basketball 1
برای اجرای بازی مخفی بسکتبال در اپلیکیشن فیس‌بوک کافی تا این اپلیکیشن را اجرا کرده و وارد قسمت گفتگو شوید. در این مرحله صفحه‌کلید emoji را انتخاب و آیکون بسکتبال را انتخاب کرده و سپس گزینه ارسال را بفشارید. اگر تا اینجای کار را درست انجام داده باشید باید گزینه emoticon بستکبال نمایش داده شود، حال اگر بر روی این گزینه ضرب انگشت کنید بازی بسکتبال مسنجر فیس‌بوک شروع می‌شود. در این بازی سبد توپ در قسمت بالا قرار دارد و توپ بسکتبال نیز در پایین قرار گرفته است. باید سعی کنید تا جایی که ممکن است توپ‌ها را درست به داخل سبد پرتاب کنید.   لازم به ذکر است که این بازی در اپلیکیشن‌های مسنجر فیس‌بوک نسخه اندروید و iOS به صورت مخفی وجود دارد، ذکر این نکته نیز لازم است که این بازی ممکن است ظاهر بازی‌های درست و حسابی گوشی‌های موبایل هوشمند را نداشته باشد اما باز هم به قول قدیمی‌ها لنگ کفش کهنه در بیابان نعمت است و برای وقت کشی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.