توییتر برای ویندوز 10 با طراحی و امکانات جدید به‌روز شد

توییتر سرانجام نسخه جدید اپلیکیشن خود را برای ویندوز 10 موبایل و دسکتاپ عرضه کرد. این نسخه جدید علاوه بر طراحی متفاوت از امکانات بیشتری برخوردار است که مدت‌هاست کاربران ویندوز انتظارش را می‌کشیدند.

0

اگر از کاربران توییتر باشید حتماً می‌دانید اپلیکیشن آن برای ویندوز تاکنون چندان مناسب نبوده و اکثر کاربران ترجیح می‌دهند از اپ‌های شخص ثالث و یا نسخه تحت وب آن استفاده کنند. اما نسخه جدید اپلیکیشن توییتر حالا Moments، پشتیبانی از تصاویرم متحرک GIF، گفتگوی گروهی و همچنین بی‌صدا کردن اعلان‌ها را به همراه دارد.

twitter-windows-10-mobile

اپلیکیشن جدید دسکتاپ توییتر حالا دارای یک تم تیره شده و در نسخه موبایلی هم رنگ تم بسته به تنظیمات سیستمی گوشی شما تغییر خواهد کرد. به این ترتیب علاوه بر تغییرات ظاهری و امکانات جدید با یک اپلیکیشن یونیورسال کامل مواجهیم که به خوبی پلتفرم ویندوز را در اندازه‌ها و سخت‌افزارهای مختلف پوشش داده است. البته اگر از کاربران ویندوز 10 موبایل هستید شاید کماکان اپلیکیشن‌هایی مانند Tweetium را ترجیح بدهید اما خوب است که توییتر هم دست به کار شده و اپلیکیشن رسمی خود را به‌روز کرده است.

به‌هرحال از همین حالا می‌توانید آخرین نسخه از توییتر را از ویندوز استور دانلود کنید و از امکانات جدید آن بهره‌مند شوید؛ البته اگر به ویندوز استور و توییتر دسترسی داشته باشید!

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.