اولین تیزر رسمی هواوی P9 وجود دوربین دوگانه را تأیید کرد

با وجود این‌که تاکنونی مشخصات کامل و حتی تصاویر مختلفی از گوشی P9 درز کرده اما هواوی به تازگی اولین تیزر رسمی این گوشی یا بهتر بگوییم سری گوشی‌های P9 را منتشر کرده است. در این تصویر به وضوح وجود دو دوربین در پشت گوشی تأیید شده است.

0

روز گذشته مشخصات کامل گوشی‌های P9، P9 Max و P9 Lite منتشر شد و پیش از آن نیز چندین بار تصاویر مختلفی از این گوشی‌ها درز کرده بود و حالا نوبت به یک تیزر رسمی رسیده است. هواوی که نمی‌خواهد با معرفی و عرضه رسمی گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ و جی 5 ال‌جی تمامی مشتریان احتمالی را از دست بدهد سعی کرده با انتشار این تیزر علاقمندان به خرید گوشی‌های اندرویدی را مجاب کند که حداقل تا رونمایی رسمی از این گوشی‌ها دست نگه‌دارند.

طبق شایعات هر سه گوشی سری پی 9 قرار است با دوربین 12 مگاپیکسلی دوگانه مجهز به فوکوس لیزری و لرزش‌گیر اپتیکار عرضه شوند هرچند که کاربرد دوربین دوم هنوز مشخص نیست. این گوشی‌ها به چیپست‌های Kirin 955، Kirin 950 و Snapdragon 650 مجهز بوده و دارای صفحه‌نمایش‌های 5.2 و 6.2 اینچی خواهند بود. مدل استاندارد پی 9 همچنین به سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی مجهز بوده و بدنه فلزی آن تنها 6.4 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. پی 9 قرار است با اندروید 6 مارشملو و رابط کاربری EMUI با قیمتی حدود 500 دلار در فروردین ماه رونمایی و عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.