تصویر درز کرده از قاب پشتی آیفون 7 خبر از بازطراحی خطوط پلاستیکی آنتن دارد

یکی از معایب طراحی آیفون 6 و 6اس که ظاهر آن را تحت تأثیر قرار داده خطوط پلاستیکی سفیدرنگ آنتن آن است. این خطوط برای عبور سیگنال‌ها الزامی هستند و ظاهراً اپل که نتوانسته به کلی آن‌ها را حذف کند تصمیم به تغییر طراحی آن‌ها گرفته است.

0

پیش از این در شایعات داشتیم که اپل خطوط پلاستیکی آنتن را تنها در لبه‌های آیفون 7 قرار داده و خبری از خطوط افقی در بالا و پایین آن نخواهد بود. اما تصویری که امروز از کارخانه فاکسکان درز کرده خبر از نزدیک‌تر شدن این خطوط به لبه‌های گوشی دارد. به این ترتیب خطوط آنتن مانند قبل از زیبایی طراحی آیفون کم نمی‌کند اما امیدوار بودیم اپل نیز مانند هواوی این خطوط را همرنگ بدنه گوشی رنگ‌آمیزی می‌کرد.

همچنین طبق شایعات آیفون 7 لبه‌هایی خمیده‌تر خواهد داشت تا بهتر در دست جای بگیرد و همچنین ضخامت آن نیز به تنها 6.1 میلی‌متر کاهش می‌یابد. در عوض دیگر خبری از درگاه 3.5 میلی‌متری صدا نخواهد بود و مجبورید برای استفاده از هدفون آن را از طریق بی‌سیم با بلوتوث وصل کرده و یا هدفون‌های مخصوص آیفون با درگاه Lightning را استفاده کنید. همچنین طبق تصاویری که روز گذشته درز کرده بود برآمدگی دوربین آیفون کماکان وجود دارد و اپل این‌بار برای بهبود کیفیت تصاویر از دوربین دوگانه بهره برده است.

در حالی که تا معرفی رسمی از آیفون 4 اینچی اپل در دوم فروردین‌ماه چیز زیادی باقی نمانده اما این آیفون طیف محدودی از طرفداران اپل را هیجان‌زده کرده و اکثر کاربران کماکان علاقه دارند تا آیفون 7 رونمایی و عرضه شود. تا به این‌جای کار طبق تصاویر درز کرده و شایعات آیفون جدید تغییری انقلابی در طراحی نخواهد داشت و نباید منتظر جهش بزرگی در ظاهر این گوشی (مثل تغییر از آیفون 5اس به آیفون 6) باشیم.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.